در دیداری عقب افتاده از لیگ دسته سوم؛ ذوب و فلزات الوند به دنبال صدرنشيني

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgرقابت‌هاي ليگ دسته سوم فوتبال قهرماني باشگاه‌هاي كشور امروز با انجام 3 بازي عقب‌افتاده دنبال مي‌شود.

به گزارش "همدان فوتبال"، در هفته اول اين رقابت‌ها به دليل سفر هيأت دولت به استان همدان و حضور رئيس جمهور در شهرستان بهار، ديدار ذوب فلزات الوند این شهر مقابل مهر اراك انجام نشد و به تعويق افتاد که فدراسيون امروز را براي انجام اين بازي انتخاب كرد.

 

ذوب فلزات الوند در حالي امروز از مهر اراك پذيرايي مي‌كند كه با يك بازي كمتر و با 13 امتياز هم‌تراز تيم‌هاي دارتاك لرستان و شهرداري بروجرد در سكوي اول است. ذوب فلزات الوند در حالي امروز از مهر اراك پذيرايي مي‌كند كه با يك بازي كمتر و با 13 امتياز هم‌تراز تيم‌هاي دارتاك لرستان و شهرداري بروجرد در سكوي اول است.

 

ذوب‌ فلزات امروز در ورزشگاه جوانان بهار پذيراي تيم مهر خواهد بود، اما اگر شرايط جوي مطلوب نباشد و در زمين جوانان بهار نشود بازي كرد آنگاه ورزشگاه ملت پذيراي دیدار دو تيم خواهد بود.

امروز دو ديدار ديگر كه از هفته‌‌هاي سوم و چهارم به تعويق افتاده بود انجام خواهد شد؛ در جوانرود هماي اين شهر ميزبان گلچين رباط‌كريم است و در ورزشگاه صحنه تيم شهرداري اين شهر از تيم شهرداري بانه پذيرايي مي‌كند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن