داور همدانی در کلاس داوری آسیا

b_150_100_16777215_00_images_stories_soot1.jpgداور جوان همدانی برای شرکت در کلاس داوران زیر 25 سال آسیا امروز به مدت 8 روز عازم کشور مالدیو شد.

به گزارش "همدان فوتبال"، پیام حیدری که از سال 2010جزء داوران منتخب کنفدارسیون فوتبال آسیا انتخاب و از آن سال تا کنون زیر نظر مدرسان اروپایی و بین المللی در کلاس ها و کارگاه های تئوری و عملی حضوری فعال داشته است این روزها برای حضور در تورنومنت FA CUP   و کلاس های تئوری و عملی زیر نظر مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا وارد کشور مالدیو شده است.

 

 

این کلاس 8 روزه زیر نظر جورج کامینگ اسکاتلندی و دیگر مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی در کشور مالدیو برگزار می شود که داور با تجریه اسکاتلندی مسئولیت پروژه داوران زیر 25 سال آسیا را در اختیار داشته و نگاه ویژه ای روی این داور ایرانی و همدانی دارد.این کلاس 8 روزه زیر نظر جورج کامینگ اسکاتلندی و دیگر مدرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در حالی در کشور مالدیو برگزار می شود که داور با تجریه اسکاتلندی مسئولیت پروژه داوران زیر 25 سال آسیا را در اختیار داشته و نگاه ویژه ای روی این داور ایرانی و همدانی دارد.

 

همچنین در کنار کلاس های تئوری و عملی داوران دعوت شده در تورنومنت FA CUP   نیز قضاوت خواهند داشت تا در میدان مسابقه نیز آموخته های خود را نشان داده ، محکی جدی بخورند.

حیدری که داوری را از نو جوانی در همدان آغاز کرده با استعدادی که از خود بروز داد توانست در لیست داوران جوان و آینده دار قرار گیرد و خیلی زود نتیجه زحماتش را گرفته و در فرصتی که به مناسبت میزبانی مسابقات زیر 14 سال جنوب آسیا در همدان بدست آورد کمال استفاده را برده و شایستگی ها و لیاقت داوران همدانی را به رخ مدرسان حاضر کشیده و نام خود و همدان را در بین برترین های جوان داوری آسیا معرفی کند.

او که 25 سالش تمام نشده بارها در مسابقات لیگ های کشوری و منطقه ای سوت زد و قضاوت کرد و در این سالها ضمن کسب تجربه و افزایش آمادگی جسمانی هم اکنون به جرات یکی از برترین داوران استان محسوب می شود که نیازمند حمایت های بیشتر از اوست تا در کنار نا ملایمات انحصار طلبی ها و باند بازی ها مورد بی مهری قرار نگرفته و این داور بومی از استان بتواند ضمن شایستگی برای خود سهمیه ای بین المللی برای همدان و توسط یک جوان همدانی باشد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن