رئیس هیات فوتبال همدان:

تیم پاس با حمایت پتروشیمی از بحران خارج شد

b_150_100_16777215_00_images_0xf44b65981bf2d5fe_0.jpgرئیس هیات فوتبال همدان گفت: حمایت شرکت پتروشیمی هگمتانه باعث شد تیم پاس از وضعیت بحران خارج شود و قدردان مدیران این شرکت و نیز پیگیری‌های مجدانه استاندار و نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هستیم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا عباس صوفی روز پنجشنبه در مراسم اختتامیه دوره مربیگری درجه D ایران در همدان اظهار داشت: تنها تفاوت همدان با استان‌های دارای فوتبال لیگ برتری، نبود حمایت‌های صنایع بزرگ است وگرنه در استعدادسازی و برخورداری از بازیکنان نخبه جزو برترین‌های کشور هستیم.
وی اضافه کرد: تیم پاس امسال با پیگیری مسوولان ارشد استان با حمایت پتروشیمی هگمتانه وارد لیگ ۲ کشور شد و شهرداری نیز بنا به مخالفت‌های صورت گرفته در تیمداری، به حامی بخش خصوصی واگذار شد و علی معتقد با ایثار حمایت مالی از تیم را برعهده گرفت.
صوفی اضافه کرد: قدردان حمایت‌ها از هر ۲ تیم هستیم و هیات فوتبال نیز به عنوان متولی توسعه و رشد این ورزش همواره پیگیری لازم را در حل مسایل و مشکلات تیم‌ها داشته است.
وی با اشاره به اینکه سال قبل بیش از یک هزار مسابقه فوتبال در رده‌های سنی مختلف در سطح استان همدان برگزار شد، گفت: امسال نیز لیگ‌های فوتبال در تمامی رده‌های سنی به صورت منظم در حال انجام است و در سایر برنامه‌ها براساس تقویم سالیانه عمل کرده‌ایم.
رئیس هیات فوتبال همدان: تیم پاس با حمایت پتروشیمی از بحران خارج شد
رئیس هیات فوتبال همدان خاطرنشان کرد: تقویم سالیانه فوتبال همدان جزو برترین‌ها و جامع‌ترین برنامه‌ها در کشور است به طوریکه طی سال های قبل برای نخستین بار در یک شهرستان، دوره مربیگری A آسیا را در بالاترین سطح برگزار کردیم که تمجید فدراسیون را به دنبال داشت.
مدرس فدراسیون فوتبال کشور نیز در این مراسم گفت: این دوره مربیگری جزو بی حاشیه ترین و منظم ترین دوره های آموزشی در سطح استان همدان بود و امیدوارم نفرات قبول شده بتوانند دوره های ارتقا مربیگری را به خوبی طی کنند و فردی موثر در عرصه فوتبال باشند.
علی ضمیری کامل افزود: اخذ مدرک مربیگری به تنهایی نمی تواند عامل موفقیت یک مربی باشد بلکه به لحاظ علمی باید به روز بود که این امر نیازمند مطالعه و فعالیت در تیم های فوتبال دارد.
وی اضافه کرد: مربیگری نیاز به استعداد و هدف دارد و افرادی می توانند در این مسیر موفق باشند که به لحاظ توان فنی در سطح بالایی باشند.
ضمیری کامل با قدردانی از عوامل هیات فوتبال همدان در برگزاری دوره های مربیگری و دانش افزایی گفت: فوتبال جزو هیات های برتر استان همدان به شمار می رود و همواره در برگزاری دوره های مربیگری موفق عمل کرده است.
دوره مربیگری D فوتبال ایران با شرکت ۲۰ نفر و به مدرسی علی ضمیری کامل به مدت یک هفته به میزبانی شهر همدان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن