رییس کمیته داوران فدارسیون فوتبال:

همدان از استان‌های نمونه در بحث داوری است

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgرییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: همدان یکی از استان‌های نمونه و مطرح در زمینه فعالیت های داوری فوتبال در میادین ملی و بین المللی است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، خداداد افشاریان  روز شنبه در جمع شرکت کنندگان تست آمادگی جسمانی داوران فوتبال استان همدان، اظهار داشت: این استان سه داور بین المللی در رشته فوتبال دارد که هر سه جزو افتخارات داوری کشور به شمار می‌روند.
وی افزود: بیژن و پیام حیدری به همراه بهاره سیفی نهاوندی از جمله داوران مطرح فوتبال استان همدان هستند که در سال‌های اخیر قضاوت‌های بسیار مهمی را در داخل و خارج کشور انجام داده اند.
افشاریان خاطرنشان کرد: علاوه بر این سه داور بین المللی، سایر داوران این استان نیز در لیگ‌های مختلف کشور قضاوت‌های حساس را برعهده داشتند که این نشانه توانای بالای داوران همدان است.
به گفته وی، استان همدان میعادگاه پرورش داوران فوتبال است و از قدیم زبانزد جامعه داوری کشور بوده‌ است.
تست آمادگی جسمانی داوران استان همدان با حضور رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال و علی خسروی رییس کمیته داوران هیات فوتبال و عضو کمیته داوران فدراسیون، عباس صوفی رییس هیات فوتبال استان همدان در ورزشگاه شهید مفتح شهر همدان برگزار شد.
در این برنامه تست گیری، داوران و کمک داوران استان همدان هر کدام در آیتم‌های مختلف آمادگی جسمانی مورد بررسی قرار گرفتند.
این برنامه تست گیری با حضور  ۳۰ نفر از داوران فوتبال استان همدان برگزار شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن