۲۱ میلیارد تومان به تکمیل چمن‌های مصنوعی استان همدان اختصاص یافت

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: ۲۱ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت و تکمیل چمن‌های مصنوعی مینی فوتبال در مناطق مختلف این استان اختصاص یافته است.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، حمید سیفی اظهار داشت: امسال با پیگیری‌های انجام شده، عملیات ساخت ۱۶ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در مناطق مختلف استان همدان آغاز شده است.
وی با اشاره به اینکه ۲۱ میلیارد تومان اعتبار نیز برای این پروژه اختصاص داده شده است، افزود: هم اکنون این پروژه ها در مجموع با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی درحال اجرا هستند که با تامین منابع مالی موردنیاز، تکمیل و به بهره برداری خواهند رسید.
سیفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹ زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در استان همدان احداث و به بهره برداری رسیده که از این تعداد ۷ زمین در مناطق روستایی و ۲ زمین چمن نیز در بخش های شهری است.
وی افزود: عملیات احداث هشت زمین چمن روستایی و شهری نیز که از سال‌های گذشته شروع شده و به طور میانگین بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند با پیگیری برای تامین اعتبار، امسال به بهره برداری می‌رسند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: در مجموع امسال و با تامین منابع مالی موردنیاز، می‌توانیم ۲۴ زمین چمن مینی فوتبال را در سطح استان تکمیل و راه‌اندازی کنیم.
به گفته وی، در صورت تحقق این مهم، تعداد زمین‌های مینی فوتبال استان همدان به ۳۳ مورد افزایش خواهد یافت.
استان همدان دارای ۱۰ هزار فوتبالیست است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن