پرداخت اولین قسط قرارداد بازیکنان تیم شهرداری

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgمعاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: با مساعدت شورای شهر و شهردار همدان، پیش از دیدار هفته سوم درصدی از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری پرداخت شد.

علی‌پناهی‌زاده امروز با اشاره به تیم فوتبال شهرداری اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان با یک تیم بومی و کادر فنی بومی به دنبال حضوری قدرتمند در لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی ادامه داد: تیم فوتبال شهرداری همدان با ظرفیت بیش از ۸۰ درصد بازیکنان بومی و کادرفنی صد درصد بومی به دنبال اثبات شایستگی‌های فوتبال همدان است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: در این فصل با بهره بردن از بازیکنان بومی، باانگیزه و جوان در کنار کادر با دانش خود به دنبال شگفتی‌سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.

وی با اشاره به پرداخت اولین قسط از قرارداد بازیکنان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: با مساعدت اعضای شورای شهر و شهردار توانستیم پیش از اعزام تیم به سیرجان درصدی از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم.

پناهی‌زاده بیان کرد: امیدواریم بعد از این نیز، با درایت و حمایت‌های اعضای ورزش‌دوست شورای اسلامی شهر و شهردار حامی ورزش طبق قرارداد و به موقع تعهدات خود را به بازیکنان پرداخت کنیم.

وی گفت: در دو هفته ابتدایی لیگ دسته اول فوتبال کشور برابر ماشین‌سازی تبریز و ملوان بندرانزلی از تیم‌های ریشه‌دار و باسابقه فوتبال ایران توانستیم فوتبال بسیار زیبایی را ارائه دهیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به دیدار هفته سوم تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در هفته سوم میهمان آرمان گهر سیرجان از تیم‌های خوب لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم‌.

وی اضافه کرد: تیم فوتبال شهرداری همدان در دو هفته ابتدایی نشان داد که تیم کوچکی نیست و از نام حریفان خود هم ترسی ندارد.

پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: در پایان فصل از تیم فوتبال شهرداری همدان به عنوان یکی از شگفتی‌سازهای لیگ دسته اول فوتبال کشور نام برده خواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن