معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان شگفتی‌ساز لیگ دسته اول خواهد شد

b_150_100_16777215_00_images_z_shahedariii.jpgمعاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: به طور قطع در پایان فصل تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از شگفتی‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد شد.
علی پناهی‌زاده با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از تاریخ‌سازی تیم فوتبال شهرداری همدان در صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور شور و نشاط خاصی در بین فوتبال دوستان همدانی به وجود آمد.
وی افزود: خوشبختانه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان توانستیم در این فصل هم تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور کنیم.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به سیاست باشگاه شهرداری همدان گفت: همواره هدف و سیاست ما استفاده از حداکثر ظرفیت بومی بوده که در این فصل هم با کادر بومی و موفق فصل گذشته ادامه همکاری دادیم.
پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین تا جایی که ظرفیت فوتبال استان به ما اجازه داده از بازیکنان بومی و جوان استفاده کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه به دنبال شگفتی‌سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم، بیان کرد: بدون شک در پایان فصل تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از تیم‌های شگفتی‌ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود.
معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: در ۲ دیدار هفته‌های نخست لیگ دسته اول فوتبال کشور بازیکنان ما ثابت کرده‌اند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.
پناهی‌زاده با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: امروز تیم فوتبال شهرداری به یک برند در فوتبال کشور تبدیل شده و باید از دستگاه ورزش استان تا تمامی دستگاه‌ها نگاه حمایتی به این تیم داشته باشند.
وی افزود: امیدواریم در پایان فصل در بهترین جایگاه قرار بگیریم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن