پاسی‌ها راضی به تمرین شدند

b_150_100_16777215_00_images_IMG_6425.jpgبازیکنان تیم پاس همدان با وساطت رییس هیات فوتبال استان راضی به ادامه تمرین و حضور در بازی فردا(پنج شنبه) مقابل نفت امیدیه در چارچوب لیگ دسته دوم کشور شدند.
شاگردان مهدی پاشازاده در روزهای اخیر به دلیل پرداخت نشدن مطالبات خود حاضر به تمرین نبودند و این وضعیت باعث شد تا رییس هیات فوتبال همدان در نشستی با اعضای تیم، آرامش را موقتا به تیم بازگرداند.
اعضای تیم پاس معتقدند پس از گذشت هشت هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور، پرداخت تنها ۱۵ درصد از قراردادهای مالی آن‌ها منصفانه نیست.
حتی در قرارداد برخی از بازیکنان عنوان شده که تا نیم فصل باید ۵۰ درصد دریافتی داشته باشند در حالیکه تنها ۵ هفته به نیم فصل باقی مانده است.
قرارداد مالی کادر فنی و بازیکنان پاس حدود ۴ میلیارد تومان اعلام شده که رقم قابل توجهی است و مسوولان باید نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.
از سوی دیگر بدهی سه میلیارد تومانی پاسی‌ها به شاکیان فصول گذشته نیز دردسرساز شده و سازمان لیگ نسبت به محرومیت آن‌ها از حضور در ادامه مسابقات نیز هشدار داده است.
شاگردان پاشازاده روز گذشته با انجام تست کرونا، دور جدید تمرین آماده‌سازی خود را شروع کردند و قرار است فردا پنجشنبه به مصاف نفت امیدیه صدرنشین گروه ب بروند.
پاس هم اکنون با یازده امتیاز در رده چهارم جدول گروه ب قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن