برتری پرسپولیس مقابل تیم پیوس در دیداری تدارکاتی

b_150_100_16777215_00_images_157654124.jpgتیم فوتبال پرسپولیس در دیداری تدارکاتی به مصاف شهرداری آستارا رفت که این دیدار در نهایت با برتری سه بر صفر سرخپوشان به اتمام رسید.
 تیم فوتبال پرسپولیس در دومین دیدار تدارکاتی خود پیش از لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال عصر امروز (جمعه) در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم دسته اولی شهرداری آستارا رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر صفر به اتمام رسید.
هدایت تیم آستارا به عهده فرشاد پیوس پیشکسوت پرسپولیس است و به همین خاطر کادر فنی پرسپولیس یک پیراهن شماره ۱۷ را به این پیشکسوت اهدا کرد.
برتری پرسپولیس مقابل تیم پیوس در دیداری تدارکاتی
همچنین بازیکنان و کادر فنی برای گرامیداشت یادبود هادی نوروزی کاپیتان فقید با پیراهن‌های منقش به تصویر وی وارد زمین شدند.
رضا اسدی دوبار و امید عالیشاه یک بار برای سرخپوشان در این دیدار گلزنی کردند.
در نیمه نخست هم به دلیل اینکه برخی نفراتی مانند سید جلال حسینی، امید عالیشاه و کمال کامیابی نیا روی نیمکت بودند سیامک نعمتی در نیمه نخست کاپیتان پرسپولیس بود.
این دومین بازی تدارکاتی سرخپوشان پیش از بازی با الهلال بود و یک بازی دیگر در برنامه پرسپولیسی‌ها تا پیش از اعزام به عربستان قرار دارد. سرخپوشان در اولین بازی تدارکاتی خود نیز با نتیجه یک بر یک برابر پیکان متوقف شده بودند.
در دیگر بازی دوستانه تیم‌های لیگ برتری نیز پیکان عصر امروز به مصاف مس کرمان رفت که این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود پیکان خاتمه یافت. در اوایل این دیدار بازیکن مس کرمان به خاطر مصدومیت شدید به بیمارستان منتقل شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن