استعدادیابی از ۲۰۰ نوآموز فوتبال در همدان انجام شد

toop_football_thumb.jpgطرح استعدادیابی فدراسیون از ۲۰۰ نوآموز فوتبال همدان روز پنجشنبه در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور این شهر انجام شد.
 در این دوره استعدادیابی که با حضور نمایندگان استعدادیاب فدراسیون فوتبال در همدان برگزار شد، عملکرد فنی بازیکنان شرکت کننده مورد ارزیابی و تست فنی قرار گرفت.
این طرح با نظارت هیات فوتبال استان همدان برگزار شد و قرار است برگزیدگان به کمیته استعدادیابی فدراسیون فوتبال معرفی شوند.
همچنین دوره استعدادیابی نوآموزان فوتبال در شهرستان رزن از توابع استان همدان نیز برگزار شد و ۱۰۰ بازیکن تست فنی و آمادگی جسمانی دادند.
هفته گذشته نیز نزدیک به ۲۰۰ بازیکن از شهرستان‌های نهاوند، ملایر و تویسرکان در برنامه استعدادیابی فدراسیون فوتبال شرکت کردند.
استان همدان یکی از پایلوت‌های اجرای این طرح در کنار خراسان رضوی و اصفهان انتخاب شده و استقبال خوبی را نیز به دنبال داشته است.
سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال برای نخستین بار و با دستور رئیس فدراسیون و همکاری دپارتمان فن آوری و اطلاعات راه‌اندازی و بارگذاری شده است.
این سامانه استعدادیابی مختص بازیکنان ۱۴ تا ۱۹ سال است که پس از ثبت اطلاعات شخصی خود در سامانه تعریف شده از سوی استعدادیاب‌های فدراسیون فوتبال در چهار منطقه کشور مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.
انجام ثبت نام رایگان در استعدادیابی فدراسیون فوتبال ویژگی اصلی این طرح است و سامانه طوری طراحی شده که هر استعدادی در اقصی نقاط کشور در این رده سنی می‌توانند حتی با تلفن همراه شخصی نسبت به نام نویسی اقدام کنند.
استعدادیاب‌های استان‌ها موظف به ارزیابی ثبت نام کنندگان و گزارش کار به کمیته جوانان هستند و بازیکنان برای انجام تست فنی هزینه‌ای را متحمل نخواهد شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن