شهرداری همدان سال 95 را با برتری مقابل نفت و گاز به پایان برد

b_150_100_16777215_00_images_pasharda_17.jpgتیم شهرداری همدان در آخرین دیدار از مرحله نهایی رقابت های لیگ دسته 2 فوتبال کشور در سال جاری مقابل نفت و گاز گچساران به برتری رسید.

به گزارش "همدان فوتبال"، در این مسابقه که عصر امروز پنجشنبه به میزبانی ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد، تیم شهرداری با نتیجه یک بر صفر برابر نفت و گاز گچساران به پیروزی رسید.

تک گل این دیدار توسط هادی وفایی در دقیقه 55 به ثمر نشست.

تیم نفت و گاز گچساران در این مسابقه با ترکیب هادی زرین ساعد ، علی کرمی، سعید عنافچه، کریم شاوردی، فرشید پاداش، مصطفی نوبخت، مرتضی حیدری، علی جهانگیری، ساسان شیرمردی ، عما قاسمی و محمد نوروزی در این مسابقه حضور یافت.

ترکیب تیم شهرداری همدان نیز داوود اژدری، حمید پروا، مجید شعبانی، پیمان احتظاظی، علی شاهسوند، کاظم صالحی، رضاکاشفی، رسول رضایی، هادی بلوری نوین، مصطفی قیصری و محسن وفایی تشکیل دادند.

عماد قاسمی بازیکن تیم نفت و گاز گچساران در دقیقه 81 از بازی اخراج شد.

تیم شهرداری با این پیروزی از 2 بازی با یک بر و یک شکست، 3 امتیاز در رده چهارم جدول 6 تیمی گروه یک مرحله نهایی لیگ دسته 2 فوتبال کشور قرار گرفت.

تیم نفت و گاز گچساران نیز از 2 مسابقه با یک برد و یک باخت و سه امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به شهرداری در رتبه سوم جدول قرار دارد.

در گروه یک مرحله نهایی لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های هف سمنان، شهرداری تبریز، شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری همدان، اروند خرمشهر و نفت و گاز گچساران رقابت دارند.

مرحله نهایی این رقابت ها در 2 گروه 6 تیمی در حال برگزاری است.

تیم های برتر هر گروه در پایان بازی های رفت و برگشت این مرحله به لیگ دسته یک صعود می کنند و تیم های دوم نیز به پلی آف راه می یابند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن