بازیکن برزیلی با جعل امضای اولیایی مدعی طلب 270 میلیونی از پاس شد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_jal_emza.jpgجعل امضای سید"محمدکاظم اولیایی" مدیرعامل سابق باشگاه پاس همدان از سوی یک بازیکن برزیلی جریمه 270 میلیون تومانی را برای باشگاه پاس همدان از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA ) رقم زد.

 

مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این باره به خبرنگار همدان فوتبال گفت: "کری دنس کلواتر کوتو" بازیکن اهل کشور برزیل در همان سالی که پاس به همدان انتقال یافت در تست فنی "وینکو بگوویچ" سرمربی وقت پاس شرکت کرد و حالا برای سه روز حضورش در همدان باید 270 میلیون تومان طبق حکم فدراسیون جهانی فوتبال (FIFA ) پرداخت کنیم.

 

 

بهرام یدی با تشریح ماجرای این حکم مالی گفت: این بازیکن برزیلی پس از آنکه با وعده کادر فنی وقت تیم مبنی بر اینکه "به خانه برگرد تا شروع تمرین رسمی اطلاع می دهیم" به کشورش باز می گردد و پس از مدتی که متوجه عدم تایید صلاحیت خود می شود در اقدامی غیرقانونی امضای "کاظم اولیایی" مدیرعامل وقت باشگاه را جعل کرده و به فیفا بابت بدهی 75 هزار دلاری خودساخته شکایت می کند.


وی اضافه کرد: این بازیکن در حرکتی حرفه ای با طراحی سربرگ باشگاه پاس با آرم جعلی و امضایی متفاوت با امضای "کاظم اولیایی"، نوعی قرارداد خودساخته را بابت شکایت به فیفا ارایه می دهد و کمیته انضباطی فیفا هم بدون اطلاع از موضوع اقدام به تشکیل پرونده و پیگیری شکایت می کند.


یدی اظهار داشت: حکم فیفا بیست و هشتم آذرماه 1391 به باشگاه پاس همدان ارجاع داده شده و در همان موقع مسوولان باشگاه اعتراض خود را نسبت به اینکه شکایت این بازیکن برزیلی وجاهت قانونی نداشته و امضای اولیایی تقلبی است، کتبا به فیفا اعلام می کند اما متاسفانه این اعتراض مورد پیگیری مستمر قرار نگرفت تا اینکه سوم تیرماه جاری حکم صادره با امضای "پالمرو" معاون دبیر کمیته انضباطی فیفا به باشگاه نمابر شد تا محکومیت پرداخت 270 میلیون تومان صادر شود.


وی خاطرنشان کرد: بررسی های انجام شده توسط امور حقوقی باشگاه نشانگر این است که امضای شکایت نامه این بازیکن برزیلی با نام اولیایی متفاوت با امضای اصلی مدیرعامل سابق پاس است و سعی داریم وی را که هم اکنون برای تماشای بازی های جام جهانی در برزیل حضور دارد، مطلع کنیم.


وی بیان داشت: کاظم اولیایی شخصا می تواند شکایت خود را به فیفا ارجاع دهد ضمن اینکه امور حقوقی باشگاه هم پیگیری لازم برای اثبات تخلف "کری دنس کلواتر کوتو" بازیکن اهل کشور برزیل خواهد داشت.


مدیرعامل باشگاه پاس همدان تصریح کرد: البته فیفاد مهلت آنی را برای باشگاه پاس در پرداخت این بدهی ساختگی اعلام کرده اما درصدد هستیم تا تخلف بازیکن برزیلی را قبل از حکم دیگر فیفا ثابت کنیم.


مسوولان باشگاه پاس همدان از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از شش میلیارد ریال بابت بدهی دو بازیکن خارجی فصول گذشته این تیم که به فیفا شکایت کرده بودند را پرداخت کرده است.

 

تیم پاس هم اکنون در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.

 


نظرات   

 
0 #1 11111 1393-04-11 00:10
خیاط در کوزه افتاد! آقای مدیرعامل روزی که ساشا و اکمل رو انداختی جون باشگاه فکر اینجا رو نکردی؟ چیزی که عوض داره گله نداره
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن