طی جلسه‌ای در محل استانداری همدان؛

مهابادی رسما سرمربی پاس همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_davood_mahabadi_2.jpgعصر دیروز و طی جلسه‌ای در محل مهمان‌سرای استانداری همدان و با حضور محمدناصر نیکبخت (رئیس هیات مدیره باشگاه پاس)، سید عبدی افتخاری (عضو هیات مدیره باشگاه پاس)، بهرام یدی (مدیر عامل باشگاه پاس) و سید محمد عیوقیان (رئیس هیات فوتبال استان همدان)، داوود مهابادی رسما به عنوان سرمربی تیم فوتبال پاس همدان معرفی شد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در این جلسه یدی به ملاک‌های انتخاب مهابادی اشاره کرد و پس از آن محمدناصر نیکبخت (استاندار همدان) ضمن خوش آمد گویی به سرمربی جدید تیم پاس از حمایت همه جانبه خود نسبت به سبزپوشان خبر داد.

 

نیکبخت ضمن اشاره به جوان‌گرایی و توجه ویژه به بومی‌ها در پاس، خواستار رفع حواشی از اطراف این تیم شد تا سبزپوشان بتوانند با آسودگی خاطر برای رسیدن به لیگ برتر تلاش کنند.


سپس سید عبدی افتخاری (مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان همدان)، در سخنانی کوتاه ضمن تشکر از حمایت‌های ارزشمند استاندار، خواهان اختصاص بودجه مناسب برای ادامه فعالیت باشگاه پاس گردید و گفت: تمامی امکانات لازم سخت افزاری برای موفقیت تیم پاس مهیا گردیده است.


در ادامه مهابادی گفت که با حمایت هواداران و یکدلی رسانه‌ها، تمام تلاشش را برای موفقیت پاس در این فصل از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد کرد.


در پایان مراسم، حکم رسمی سرمربی‌گری داوود مهابادی توسط نیکبخت به وی اعطا گردید تا مهابادی کارش برای برای حضور قدرتمند پاس در لیگ دسته اول فوتبال کشور آغاز نماید.

 

 

نظرات   

 
-4 #3 محمدرضا 1393-04-09 18:11
پاس بدبخت شد...
این مربی فقط به قد بازیکن اهمیت میده...
اصن به شعور فوتبالی داشتن بازیکن اهمیت نمیده...
علاقه زیادی داره تا بازیکن های غول بیابونی جوان کار کند...
اگر یک بازیکن قد کوتاه اما با شعور به پستش بخوره، محال هست بهش بازی بده...
باشید برید یه مربی درست حسابی بیارین... یکی مثل غلام پیروانی، رحیم میرآخوری یا علی دوستی مهر...
مربی که علاقه خاصی رو یه سبک بازیکن داشته باشه ارزش نداره...
تاکتیک و ارنج تیم مهابادی خوبه، اما اینکه گاهی شعورفوتبالی رو به قد بازیکن ترجیح میده خیلی بده...! به نظرم اصغر شرفی خیلی بهتره...
 
 
+1 #2 حمیدرضا 1393-04-07 15:50
سلام. اولین صید بازیکن توسط پاسی ها : مهرداد کریمیان هافبک فصل گذشته فجر شهید سپاسی به پاس همدان پیوست.
 
 
-8 #1 داغیبی 1393-04-06 14:21
پاس رسما دسته دومی شد ;-) ;-)
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن