سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 ساله‌های ایران:

شایسته سالاری در تیم ملی حرف اول را می‌زند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_heydar_sharifi.jpgسرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 ساله‌های ایران گفت: ما نمی‌گذاریم در تیم ملی باند بازی و رابطه وجود داشته باشد و قطعا شایسته سالاری در تیم ملی حرف اول را می‌زند.

 

حیدر شریفی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: برای حضور بازیکن همدانی در تیم ملی زیر 14 ساله‌های آسیا، عیوقیان و بوجاریان صحبت‌های زیادی با من کرده‌اند و هم اکنون چند بازیکن با استعداد همدانی هم به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند.

 

وی ادامه داد: بازیکنانی که در تیم بازی می‌کنند باید در حد و شان تیم ملی باشند و بتوانند به ما کمک کنند زیرا موفقیت ایران در مسابقات آتی مهمترین مسئله حال حاضر است.


سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 ساله‌های ایران خاطرنشان کرد: با وجود صحبت‌های انجام شده من بهترین بازیکنان را درون زمین می‌فرستم و به شهر بازیکنان اهمیت زیادی نمی‌دهم گواه این موضوع هم این است که بسیاری از استانها نماینده‌ای در تیم ملی ندارند.


شریفی تصریح کرد: اگر بازیکنی از همدان با کیفیت باشد، قطعا وی را روانه زمین خواهیم کرد البته به علت میزبانی همدانی در شرایط برابر بین بایکنان، به همدانی‌ها فرصت بیشتری خواهیم داد.


وی اذعان داشت: ما از مسئولان، رسانه‌ها و هواداران همدانی انتظار پشتیبانی داریم و امیدواریم که جو به وجود آمده در خصوص حضور یا عدم حضور بازیکن همدانی در زمین شکسته شود تا تیم ملی با خیالی آسوده و آرامش خاطر برای سرافرازی نام ایران بجنگد.


سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 14 ساله‌های ایران در پایان در خصوص هم گروهی تیم ملی با تیم‌های عربستان، کره شمالی و تیمور شرقی نیز گفت: همه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها با کیفیت هستند؛ به عنوان مثال تیمور شرقی که نام شناخته شده‌ای ندارد، ژاپن را حذف کرده و به این مرحله از مسابقات پای گذاشته پس در این مسابقات برای ما دیدار راحتی وجود ندارد.

 

نظرات   

 
+5 #2 حقیقت 1393-04-05 18:53
از این که نظر من را روی سایت نگذاشتید برایتان خیلی متاسفم ... صد رحمت به مسولان که چندین برابر شما خبرنگاران پر توقع جنبه انتقاد پذیری دارند
 
 
+7 #1 حقیقت 1393-04-04 17:23
آقای مربی تیم میلی :sad: شما که از شایسته سالاری حرف می زنید چرا برای یکبار هم که شده در مسابقات تیم های همدانی و از جمله تیم نونهالان شهرداری همدان که در لیگ برتر کشور حضور داشت نیامدید... پس خواهشا از شایسته سالاری حرف نزنید... البته این هم از بی عرضگی خبرنگاران و مسولان همدان است که شما این چنین همدانی ها را به مضحکه گرفته اید... خاطر نشان می سازم که مسولان هیئت فوتبال همدان هم صرفا بازیکنان سفارشی را به مربی تیم ملی معرفی خواهند کرد چرا که اینان فقط پارتی بازی بلدند
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن