خریدار الوند در دسترس نمی باشد!

خشم مالک باشگاه از مانور تبلیغاتی

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi-daftar.jpgسیدرهبر مرادی متقاضی خرید تیم فوتبال الوند همدان در حالی که پیشتر گفته می شد قرار است امروز برای انعقاد قرارداد انتقال امتیاز این تیم و خرید باشگاه الوند به سراغ بهرام یدی مالک این باشگاه برود، امروز گویا همه را سرکار گذاشته است!

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پروسه واگذاری امتیاز دسته دومی الوند در حالی از اوایل اردیبهشت ماه امسال کلید خورده است که تاکنون هیچ یک از همدانی ها جرات این را نیافته اند تا قدم به جلو گذاشته و خریدار باشگاه باشند.

 

در این بین، سیدرهبر مرادی در روزهای اخیر موج تبلیغاتی را مبنی بر خرید امتیاز باشگاه الوند به راه انداخت، اما این مانور تبلیغاتی تا به امروز تحقق عملی نیافته و در حد حرف و حدیث است!

 

گویا قرار بوده امروز سید رهبر مرادی با بهرام یدی وارد معامله شود اما این نشست به رغم آمادگی بهرام یدی سرانجام نگرفت تا وی نسبت به این موضوع گلایه کند.

 

مالک باشگاه الوند در این باره به خبرنگار ما گفت: از صبح من و ابراهیم محمودی سرپرست باشگاه طبق هماهنگی قبلی منتظر آمدن سیدرهبر مرادی متقاضی خرید الوند بودیم اما وی ضمن اینکه تاخیر در آمدنش را با بهانه های مختلف توجیه کرد اما در نهایت نیامد تا مشخص شود که بحث خرید امتیاز تیم در کار نیست!

 

بهرام یدی افزود: من بارها گفته ام که امتیاز باشگاه الوند را واگذار می کنم و در این بین متقاضی خرید هم هست اما با توجه به اینکه سیدرهبر مرادی اصرار به خرید داشته و به خاطر منافع استان حاضر شده ام امتیاز تیم را با تخفیف ویژه واگذار کنم، اما وی علی رغم هماهنگی قبلی به باشگاه نیامد.

 

وی اضافه کرد: واگذاری امتیاز الوند قطعی است و ما برای فراهم کردن زمینه ها تصمیم گرفتیم تخفیفات ویژه ای را برای واگذاری این تیم درنظر بگیریم، هر چند متقاضی خرید امتیاز تیم در جلسه مقرر شده حاضر نشد.

 

یدی خاطرنشان کرد: اگر این متقاضی خواهان خرید امتیاز الوند است، ما آمادگی واگذاری را براساس شرایطی که به او مطرح کرده ایم، داریم.

 

وی تصریح کرد: البته این بار اگر وی خواستار جلسه قطعی برای خرید امتیاز باشگاه است باید در حضور خبرنگاران انجام شود تا رسانه ها نیز از این طریق جزییات این انتقال را به مردم ورزش دوست همدان منعکس کنند ضمن اینکه چک خرید امتیاز تیم را به ما تحویل دهد.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن