یدی عابر بانک پاسی ها

با جیب خالی در جستجوی خوشبختی!

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi-daftar.jpgشرایط این روزهای پاسی ها تفاوتی با گذشته نداشته است. مشکل اصلی این تیم نبود نقدینگی در باشگاه و دست و پنجه زدن با بدهی های کلان و طلبکارانی است که همه روزه در ساختمان این باشگاه جولان می دهند !

 

به گزارش "همدان فوتبال"، پاسی ها در حالی باید خود را آماده حضور در فصل نقل و انتقالات لیگ دسته یک فوتبال کشور کنند که هنوز ریالی بابت تامین هزینه های تیمداری برای فصل جدید مسابقات دریافت نکرده اند.

 

 

تمامی پرداختی های باشگاه صرف بدهی های گذشته تیم شده است؛ بدهی هایی که با هشدارهای فیفا همراه بوده و خارجی ها سهمدار آن بوده اند.


این روزها باشگاه پاس نمی تواند برای فصل آینده اش تصمیم گیری لازم را داشته باشد. هنوز بابت بدهی های گذشته، بانک های عامل حاضر به صدور دسته چک برای باشگاه نیستند و بدقولی ها در پرداخت مطالبات سبب شده تا باشگاه پاس بسان چوپان دروغگو در کشور شهره بدهکاران باشد!


با این تفاسیر نمی توان امید داشت دست روی هر بازیکنی که گذاشته شود برای عضویت در تیم پاس چراغ سبز نشان دهد.


قطعا برای جذب هر بازیکن مطرحی می بایست ابتدا پیش قراردادی به او داده شود و باتوجه به شرایط بد مالی باشگاه، این توقع بیجا به شمار می رود!


بهرام یدی مدیرعامل پاسی ها در اوضاع و احوال بد مالی پاس غوطه ور شده  و روزی نیست که برگه ای بابت اخطار و هشدارها بابت پرداخت بدهی ها به دفترش ارسال نشود!


البته وی عابر بانک پاسی ها هم شده به طوری که هرکجا با کمبود نقدینگی مواجه شده اند، وی جور بی پولی پاس را کشیده است!


البته این روند قطعا دوام نخواهد آورد و تکرار این روزهای بد مالی تبعات بدتر را دنبال خواهد داشت!

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن