سه حکم قاضی هلندی در انتظار پاسی ها!

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_logo.gifقاضی هلندی پرونده پاس در کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فوتبال فیفا بابت تاخیر در پرداخت بدهی اکمل هلماتوف هافبک سابق و ازبکستانی پاس همدان سه نوع محکومیت را تعیین کرده است.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فیفا هشدار داده که در نخستین نشست کمیته انضباطی این فدراسیون در حوزه آسیایی، پاس را با تنبیه شدید محکوم کند.

 

پاسی ها فقط تا فردا فرصت دارند تا مبلغ 230 میلیونی را به حساب اکمل هلماتوف واریز کنند.


بهرام یدی مدیرعامل پاس قصد دارد 150 میلیونی که قرار بود از استانداری بابت پرداخت حقوق و مزایای چندین ماه گذشته پرسنل این باشگاه هزینه شود به ناچار و به دستور هیات مدیره به پرداخت بدهی اکمل اختصاص دهد.


البته یدی باید 80 میلیون تومان نیز برای تکمیل پرداختی به حساب هلماتوف تامین کند!


قاضی هلندی در نامه ای که از سوی کمیته انضابطی فیفا به باشگاه پاس ارایه شده آورده است که در صورت عدم توجه به این حکم و پرداخت نکردن بدهی هلماتوف در زمان تعیین شده، جریمه نقدی، کسر امتیاز و سقوط به یک دسته پایین تر برای تیم پاس تعیین شود که البته می شود پیش بینی کرد که کسر امتیاز در اولویت قرار دارد!

 


نظرات   

 
0 #3 viper 1393-03-29 12:58
دیگه هم خارجی نگیریم یعنی چی .احساسی حرف میزنی بنده خدا خب پولشون رو میخوان اونایی که تیم رو به این روز انداختن کجان چرا همه میان خراب میکنن و میرند.قانون کجاست.انقدر پول تو این مملکت کمه که پول نداشتند دو تا بازی سطح یک برای تیم ملی بزارند که انقد از حریفامون ترس نداشته باشیم.حالا هی میان 50 میلیارد به استقلال و پرسوپلیس میدن.که چی؟.4میلیارد فقط برای خلعتبری دادند.خب بیان به پاس هم پول بدن این دست بخیرا.
 
 
0 #2 ramii 1393-03-25 16:47
حالا از درو دیوار میباره!!!
 
 
-2 #1 Arash 1393-03-25 07:35
عجب گیری کردیم بابا. پول این خارجی‌‌ها رو بدین برن. دیگه هم خارجی‌ نگیرین.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن