صداقت؛ حلقه گمشده مذاکرات میثاقیان و پاس؛

با واسطه یا بی واسطه؛ مسئله این است!

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi_misa_jamsh.jpgهفته گذشته بود که پاسی‌ها پس از بررسی‌های فراوان و از میان گزینه‌های موجود داوود مهابادی را به عنوان سرمربی‌ جدید پاس معرفی کردند.

 

به گزارش خبرنگار "همدان فوتبال"، اکبر میثاقیان مختصص آوردن تیم‌های لیگ یکی به لیگ برتر نیز یکی از گزینه‌های سرمربی‌گری پاس بود؛ وی اخیرا با یکی از رسانه‌ها مصاحبه‌ای بلند بالا داشته که در بخشی از این مصاحبه به نکته‌ای جالب اشاره کرده است.

 

میثاقیان عنوان کرده که برای فصل بعد خود هیچ تصمیمی نگرفته است و پاس از طریق احمد جمشیدیان که اصالت همدانی دارد صحبت هایی با وی داشته اما گویا هیچ گاه این صحبت ها به مذاکرات جدی ختم نشد.


این صحبت‌های غیر جدی از طریق احمد جمشیدیان برای سرمربی‌گری باشگاه پاس در مقایسه با صحبت‌های مدیرعامل سبزپوشان پس از انتخاب مهابادی که به مذاکره مستقیم و جدی با میثاقیان اشاره کرده بود، موضوعی قابل تامل است.


این در حالی است که مدیر روابط عمومی باشگاه پاس در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، از مذاکره مستقیم بهرام یدی با اکبر میثاقیان خبر داد.


محمود کاتبی تصریح کرد: باشگاه پاس هرگونه دخالت احمد جمشیدیان را در مذاکره با اکبر میثاقیان تکذیب می‌کند زیرا ما فایل صوتی مذاکره مستقیم یدی با این مربی را در اختیار داریم.


وی خاطرنشان کرد: این مذاکرات به صورت تلفنی بوده و به دلیل رقم درخواستی بالا ملاقاتی با وی ترتیب داده نشد.


حال باید مشخص گردد که این عدم صداقت با هواداران از سوی مسئولان پاس بوده یا اکبر اوتی زیرا اگر این مذاکرات با دخالت جمشیدیان صورت گرفته باشد، استقلال و وجاهت پاس بزرگ زیر سوال می‌رود و در غیر این صورت باید روشن شود که دلیل میثاقیان برای مطرح کردن این موضوع چه بوده است؟

 

 

نظرات   

 
-3 #14 داغیبی 1393-03-20 10:02
اقا لطفا با اسم بنده به طرف طیری محکوم نکنید!!!!!!!!!!!!!!
بنده طرف هیچ مربی نیستم اول هیئت مدیره رو درست کنید بعد مدیر عامل و مربیو بازیکن خودشون درست میشن!!!!!!!!!!!
دلیل اینکه سپاهان همیشه خوبه اینه !با ساکت با رحیمی با همه خوبه میفهمید خوووووووووووبه چون چارت سازمانیش درسته
اینا داینجوری نیستن ایرادو از کارمند بدبخت که 6 ماه یکدفه حقوق میگیره دیدن که همه رو بیرون کردن!!نمیدونم مقصر اوردن رمضانیو رنجوندن صوفیو عابر بانک کردن یدی کیه؟حتما غلام نصیری کارپرداز بدبخت باشگاست که بیرونش کردن یا ممد اکبری که ساکتر از این ادم مورچست؟ کدومشون اقای افتخاری؟؟؟؟؟؟؟؟
 
 
-4 #13 پاسى واقعى 1393-03-20 02:18
ارش جوووووووون بچه
اونى كه از يدى پول گرفته تويى
محبوبيتو با پول نميشه خريد طيرى بخاطر نتايجش محوب شده تو همدان
حالا ميبينى كه مهابادى ويدى اينكاره نيستن
فقط اميدخان طيرى
 
 
-4 #12 sssss 1393-03-19 21:28
با اومدن یدی حکم انحلال پاس تایپ شد
 
 
+2 #11 arash 1393-03-19 14:37
سلام
هواداران همدانی، امیدخان طیری که میگید بهتون پول داده که این قدر ازش حمایت می کنید؟
حالا که سرمربی انتخاب شده به جای حمایت پاس از همین حالا که بازی ها شروع نشده جوسازی می کنید؟
 
 
+1 #10 Ali Pasi. 1393-03-19 08:44
من وقتی یدی شد مدیرعامل گفتم به نظر من یدی انتخاب مناسبی نیست چون با الوند هم موفق نبود ولی بیشتر دوستان همشهری نظر من رو منفی کردن و با نظرم موافق نبودن ولی به نظر میرسه خیلیا به حرف من رسیدن که یدی نمیتونه پاس رو لیگ برتری کنه و بخاطر منافع شخصی شده مدیرعامل پاس .
ٌٌٌwww.Pas-music.ir
 
 
-5 #9 سید همدانی 1393-03-19 01:49
از آن بترسید که یدی پاس را کاملا نابود کنه. چون پتانسیل این کار رو داره. اون اولند رو نابود کرد و حالا هم پاس رو نابود می کنه. یدی انتخاب خوبی نبود برای پاس. اصلا نبود. اصلا.
 
 
+5 #8 karbar 1393-03-18 22:41
این آقای کاتبی الان نمیدونه تو باشگاه چه خبره؟ چرا از چیزی که خبر نداره صحبت میکنه
 
 
+4 #7 ramii 1393-03-18 22:37
دوستان و عزیزان بنده شخصا اطمینان دارم کاپلو هم مربی پاس میشدبرخی همشهریان همیشه منتقد!!! :-x و کارشناس ما بازهم ناراضی بودند.. :O ;-)
پس با این تفاسیر و بعد از اینکه الان سرمربی انتخاب شده..بهتره به جای منفی بافی و بحث های بیهوده به فکر موفقیت تیم و همایت از تیم شهرمان باشیم.
 
 
+6 #6 شهرداری 1393-03-18 16:04
احمد جمشیدیان رابط پاس و میثاقیان بوده. اکبر اوتی راست گفته چرا که احمد جمشیدیان اولین نفری بود که به درخواست مسوولان باشگاه پاس با میثاقیان ارتباط برقرار کرد.
احمد در زمانی که راه آهن بود شاگرد اکبر اوتی بود.
 
 
-5 #5 عماد 1393-03-18 14:25
ما هواداران قدر اميدخان طيرى رو ميدونيم
ولى مديريت ضعيف يدى نميدونه هر مربى نميتونه تو همدان موفق باشه
فقط اميدخان طيرى
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن