ليست 50 نفري مهابادي براي فصل آينده تيم پاس

سرمربي سبزپوشان: در شرايط يكسان بومي ها در اولويت هستند

b_150_100_16777215_00_images_stories_mahabadi1-525x350.jpgداوود مهابادي در نخستين گفت وگوي خود پس از انتصابش به عنوان سرمربي فصل آينده تيم پاس به اين مهم اشاره كرد كه همداني ها اگر ليگ برتري شدن تيمشان را مي خواهند بايد با به فراموشي سپردن سال هاي گذشته اين تيم، از اين پس در كنار تيم باشند و هرآنچه كه از توانشان بر مي آيد در راستاي موفقيت اين تيم دريغ نكنند.

 

به گزارش اختصاصی خبرنگار "همدان فوتبال"، سرمربي پاس همدان به خوبي مي داند كه همداني ها به خاطر وعده هاي دروغين گذشته و ناكامي هاي مكرر نسبت به اين تيم نگاهي بدبينانه دارند و نمي پذيرند كه به همين زودي به حرف هاي جديد اعتماد كنند. اين شرايط باعث شده تا كار مهابادي در همدان به مراتب سخت از گذشته باشد اما بسيار مصمم است كه نخستين فردي باشد كه پاس همدان را به ليگ برتر ببرد.

 

 

سرمربی تیم فوتبال پاس همدان درباره برنامه اين فصل تيمش گفت: فهرست 50 بازیکن را برای انتخاب ترکیب فصل آینده تیم پاس در اختیار دارم و دغدغه ای برای یافتن بازیکن نخواهم داشت.


داوود مهابادی در گفت وگو باخبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: عجله ای برای انتخاب بازیکنان تیم پاس ندارم چرا که ابتدا باید منتظر اتمام زمان فصل و انتقالات لیگ برتر باشم تا در نهایت اگر از بازیکنان جامانده لیگ برتر نفراتی را به سود تیم دیدم، جذب کنم .


وی اظهار داشت: هم اکنون فهرستی از بازیکنانی که با آنها کار کرده ام را در اختیار دارم منتهی یکسری از آنها با تیم های خود قرارداد دارند و باید ابتدا شرایط را بررسی کنم و سپس در گلچین کردن 16 بازیکن موثر برای پاس تصمیم گیری لازم را داشته باشم .


وی با اشاره به اینکه وضعیت امسال رقابت ها متفاوت با گذشته است، گفت: امسال 16 بازیکنان را می توانم در رده سنی بزرگسالان جذب کنم و دو جای خالی هم باقی می ماند تا در طول فصل اگر بازیکنی مورد نیاز بود را جذب کنم .


مهابادی در خصوص درخواست باشگاه پاس مبنی بر بررسی گلچین دیدارهای فصل گذشته تیم های پاس و الوند در لیگ یک و انتخاب بازیکنان شاخص، یادآور شد: اگر بازیکنی در سطح بسیار خوب باشد را انتخاب می کنم و برایم تفاوتی بین بومی و غیربومی نیست منتهی اگر بازیکنان بومی در سطح توقع ما باشند قطعا در اولویت قرار دارند .


وی تاکید کرد: فوتبال امروز دنیا حرفه ای است و در تمامی تیم ها سرمربی اختیار کامل در جذب بازیکن و مربی دارد و از سوی دیگر این توقع هم از وی هست که نتایج خوبی کسب کند .


وی بیان داشت: در حال حاضر دو نفر از اعضای کادر فنی تیم پاس را انتخاب کرده ام و مابقی نفرات نیز به زودی مشخص می شوند اما در ترکیب تیم هنوز با بازیکنی صحبت نداشته ام و فهرست نفرات موردنظر را هم به باشگاه خواهم داد .


وی افزود: تا هفته آینده برنامه تمرینی و تدارکاتی تیم را به باشگاه ارایه می دهم تا قبل از شروع مسابقات بتوانیم به آمادگی لازم دست یابیم .


سرمربی تیم فوتبال پاس همدان با تاکید بر اینکه توقع لیگ برتری شدن پاس بستگی به حمایت های همه جانبه مسوولان، هواداران و رسانه ها در کنار تلاش اعضای تیم دارد، گفت: سال ها مربیگری در لیگ برتر و لیگ یک فوتبال کشور را تجربه کرده ام و هیچ گاه قول به شخصی در خصوص جایگاه تیم نداده ام اما همه باید تلاش کنند تا پاس به جایگاه اصلی خود بازگردد .


وی یادآور شد: پاس تیم ریشه دار و صاحب عناوین درخشان در عرصه فوتبال است که نباید در وضعیت این چنین قرار بگیرد و فصل گذشته خدا کمک کرد تا پاس به لیگ دو سقوط نکند و حالا هم باید شرایط فراهم شود تا به لیگ برتر برسد .


وی در پاسخ به این سووال که آیا از مربیان بومی در کارد فنی تیمش استفاده می شود، گفت: تمام وضعیت و عملکرد مربیان بومی را بررسی می کند و اگر شخصی به نظر موثر و مفید باشد را به مجموعه تیم دعوت می کنم و در شرایط مساوی در جذب بازیکن تیم حق را به همدانی ها می دهم .


وی خواستار همفکری و همکاری اهالی فوتبال همدان با مجموعه تیم پاس شد و افزود: در تمامی اقصی نقاط دنیا تیمی موفق است که مجموعه فوتبال آن منطقه همسو و متحد باشند و انتظار داریم در همدان نیز از مردم و رسانه ها گرفته تا مسوولان تیم تعامل، همدلی و حمایت لازم را داشته باشند.


مهابادی رقابت لیگ دسته یک امسال را بسیار دشوار دانست و گفت: همه تیم های حاضر در این مسابقات به دنبال صعود به لیگ برتر هستند و با این هدف گام به رقابت ها می گذارند بنابراین نمی تواند گفت کار راحتی پیش رو داریم و همه باید در کنار تیم به ما کمک کنند.


وی در خصوص دلیل پذیرفتن سرمربیگری تیم پاس گفت: در نشستی که با مدیرعامل باشگاه و سایر اعضای هیات مدیره داشتم به این نتیجه رسیدم که مجموعه ای مصمم و متحد در کنار هم قرار گرفته اند و می شود با اتکار به حمایت های آنان در راستای کسب نتایج درخشان در فصل جاری لیگ دسته یک کشور تلاش کرد.


وی تصریح کرد: البته آینده درخشانی پیش روی تیم پاس است و هیات مدیره باشگاه با رویکرد مثبتی که نسبت به تیم دارند می توانند به اتفاقات گذشته تیم پایان داده و در مسیر موفقیت های بهتر گام بردارند.


وی زمان شروع رسمی برنامه های تیم پاس را نیمه تیرماه سال جاری اعلام کرد و گفت: تا آن زمان نسبت به انتخاب نفرات تیم اقدام خواهیم کرد.

 

"داوود مهابادی" جمعه گذشته با عقد قرارداد یکساله هدایت تیم پاس همدان را در چارچوب رقابت های فصل جدید لیگ دسته یک فوتبال کشور برعهده گرفت.

 


نظرات   

 
0 #9 سایلنت 1393-03-14 18:53
توف ب فوتبال کثیف همدان
مگه امید خان گزینه نبود
از هفته اول میام استادیوم اینو فش بدم
عاشقتیم امـــــــــــــــــــــــــــــید خان
 
 
0 #8 به دادتيم برس 1393-03-14 13:56
سلام جناب اقاي يدي مااين همه كمك مربي باسابقه داريم چرااينفدر اجازه ميدن هرسرمبي كه مياد باخودش كلي افراد بااتوبوس ميارن كلي ازبازيكن ميخورن كلي هم از اوردن هييت همرا ه اين رفيق صميمي رمضاني بنده خدا
 
 
+2 #7 سرخور 1393-03-13 19:41
بيشتر از دهنت صحبت ميكنى
اينجا همدانِ
فحش بخورى راجع به بومى ها بد صحبت نميكنى
كارنامه اى ندارى كه اينقدر اسم بوميهارو بى اهميت ميارى
فقط اميدخان همدانى
اميدخان طيرى دوست داريم
مهابادى حيا كن همدان رو رها كن
 
 
-2 #6 حامد 1393-03-13 12:45
مدیر عامل های ما نمیدانم چطور با این مربی ها صحبت میکنن که نیامده اینقدر پررو راجع به مربی و بازیکنان بومی حرف میزنن . از ماست که بر ماست
 
 
-2 #5 رضا 1393-03-12 17:09
برو دلالى تو بكن بابا
 
 
-2 #4 عماد 1393-03-12 16:43
فقط اميدخان طيرى
طيرى مانچينى
 
 
-2 #3 داغيبى 1393-03-12 16:42
اگه پارسال اميدخان طيرى نيومده بود تيم ليگ ٢ بود
اگه پيارسالم نيومده بود پلى اف خبرى نبود
اگه ميزاشتن تيمو اورده بود ليگ برتر
فقط اميدخان طيرى
 
 
-2 #2 هوادار 1393-03-12 16:40
هفته پنجم ميبينمت
چند مرد حلاجى
فقط اميدخان طيرى
 
 
+1 #1 منصور 1393-03-12 16:39
تو مسابقات معلوم ميشه چيكاره اى
مثل مس سرچشمه و استقلال اهواز نشه
كلى هزينه رو دستشون گذاشتى
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن