فوتبال همه زندگی خانواده شانه ای

b_150_100_16777215_00_images_stories_upload_3shanee.JPGخانواده شانه ای در فوتبال همدان بسیار سرشناس هستند و عباس، حمید و وحید مثلث نسل طلایی فوتبال این خانواده به شمار می روند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، فوتبال برای آنها پس از خانواده همه زندگی شان به شمار می رود و همواره در تمامی میادین فوتبالی حضور دارند.


بدون تردید عباس شانه ای اسطوره فوتبالی این خانواده و فوتبال همدان به شمار می رود. مرد موطلایی فوتبال همدان که در دهه های 50 و 60 اوج فوتبالش در این شهر بود.


شانه ای جزو معدود بازیکنان آن زمان است که در باشگاه های مطرح کشور بازی کرده و فوتبالش را قبل از همدان در تهران و خوزستان دنبال نموده است.


فوتبال در خانواده شانه ای ریشه ژنتیکی دارد و حمید و وحید هم دنبال رو گام های پدر شدند. نکته جالب توجه اینکه حمید شانه ای هم مانند پدر فوتبالش براصول قدرت و سرعت بود. هر چند در این بین وحید شانه ای که متمایل به فوتسال شد، تکنیک را در کنار سرعت همسو کرد.


حمید و وحید فوتبال را از همان خردسالی نزد پدر آموختند و عباس شانه ای هر روز با آنها فوتبال بازی می کرد اما هیچ گاه اصرار به حضورشان در این عرصه نداشت.


البته اشتیاق حمید و وحید به فوتبال بیش از اندازه بود به خصوص اینکه حمید از سن دو سالگی به بعد با پدرش در تمامی تمرینات و مسابقات تیمی که پدر بازی داشت، حضور می یافت.


خانواده شانه ای یکی از مفاخر فوتبالی استان همدان به شمار می روند که همگی در بالاترین سطح ممکن فوتبال این شهر بازی کرده اند.


آنها در کنار فوتبال اخلاق را سرلوحه کاری خود قرار داده اند و هیچ گاه هم دچار غرور کاذب نشده اند.


پدر و مادر همواره مشوق اصلی آنها در فوتبال بوده اند و اکنون می کوشند تجربه خود را به نسل های بعدی منتقل کنند.


نظرات   

 
+5 #2 اهالي محله 1393-03-11 03:02
نقل کردن مصطفی:
با سلام خدمت خانواده شانه ای مخصوصا حمید آقا که ارادت خاصی به ایشان داریم . تبریک میگم

حميد خان براش همدان فوتبال كوچيكه مصطفي-- راستي من نفهميدم چي را تبريك گفتي؟؟
 
 
+1 #1 مصطفی 1393-03-08 15:04
با سلام خدمت خانواده شانه ای مخصوصا حمید آقا که ارادت خاصی به ایشان داریم . تبریک میگم
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن