عضو هیات مدیره پاس:

با فضا سازی نمی توان تیمداری کرد!

b_150_100_16777215_00_images_stories_amir_khojasteh.jpgعضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان گفت: باید عملکرد باشگاه پاس شفاف باشد. نمی توان با فضا سازی تیمداری کرد.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، امیر خجسته در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت تیم پاس، اظهار کرد: چندین بار در سال های گذشته و در جلسات هیات مدیره مواردی مقرر که هیچ کدام از این قرارها و وعده‌ها عملی نشد. در زمان استانداران قبلی همدان هماهنگی هایی انجام و قول هایی که آقایان می دادند به سرانجام نمی رسید. حتی در زمانی من تصمیم گرفتم از هیات مدیره جدا شوم تا وضعیت تیم تعیین تکلیف شود.

 

وی تصریح کرد: با نیکبخت استاندار همدان صحبت و جلساتی برگزار خواهیم کرد تا یک تیم قدرتمند روانه بازی ها شود. باید تیمی بسته شود تا دوفردا روزی سراغ شهرداری یا ارگان های دیگر برای تغییر کاربری نرود.

 

خجسته با بیان اینکه باید از همدانی ها در مدیریت تیم استفاده کنیم، اضافه کرد: تا زمانی که همدانی ها عنان کار در پاس را در دست نگیرند تیم به همین منوال نتیجه خواهد گرفت. امیدوارم در جلسه با رئیس هیات مدیره بتوانیم تصمیماتی اتخاذ و پاس از این وضعیت خارج شود.

 

عضو هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پاس همدان با اشاره به اینکه مهم ترین اقدام برای پاس تعیین تکلیف است، خاطرنشان کرد: پیشنهاداتی شد مبنی بر اینکه پاس زیر نظر شهرداری قرار بگیرد. این فقط در حد یک پیشنهاد بود، حرف اصلی من این است که باید برای این تیم در اولین گام تعیین تکلیف و با برنامه بسته شود.

 

وی اعلام کرد: باید مدیر بومی که حساس به مسائل تیم باشد مدیریت تیم را بر عهده بگیرد و وقتی می گوید کاری را انجام می دهم پای حرفش بیاستد. با فضا سازی نمی توان تیمداری کرد!

 

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا نظارتی بر حمایت های مالی شورای شهر همدان از ورزش دارید یا خیر؟ افزود: ما در مجلس قانونگذار هستیم. نظارت بر مصوبات شوراها بر عهده فرمانداری و استانداری است. ما نمی توانیم بر تمامی شوراهای کشور نظارت داشته باشیم. بدلیل وسعت و گستردگی کار شوراها وظیفه ما نظارت بر کار این ارگان نیست.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن