‌غرور بیش از حد کادر فنی موجب سقوط الوند شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_masome_bolori_mehman_(1).jpgکاپیتان سابق تیم فوتبال الوند همدان گفت: غرور بیش از حد اعضای کادر فنی تیم فوتبال الوند سبب شد تا این تیم روز به روز افت کرده و دست آخر راهی دسته 2 شود.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، جمال معصومی افزود: همه مردم مشاهده کردند که نسبت به نیم فصل اول لیگ یک خیلی از بازیکنان جدا شدند و بازیکنانی که جذب تیم شدند، کارایی لازم را نداشتند. در نیم فصل دوم بازیکنان ثابت تیم را از دست دادند و این فقط براي اعضای کادر فنی بود. غروری که به کادر فنی و سرمربی تیم دست داده بود، سبب شد الوند به این روز بيفتد.

 

وی ادامه داد: مسائل مالی یکی از دلایل جدایی من از الوند بود. قرار بود تا پایان نیم فصل 50 درصد از مطالبات من پرداخت شود که به همدانی‌های تیم فقط درصدي پول دادند!

 

معصومی خاطرنشان کرد: وقتی مباحث مالی را مطرح کردم، انگار به گناه بزرگی مرتکب شده و آقای طلایی همان موقع به من گفت که در تفکرات فنی من جایی نداری! او گفت معصومی دیگر به کادر تیم نمی‌آید. اما همه دیدند که بعد از جدایی من و چند بازیکن دیگر تیم چه ضربه‌هایی خورد. مردم بهترین قضاوت‌کننده هستند و می‌دانند چه کسی به الوند کمک کرد!

 

بازیکن تیم گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به این سوال که برای فصل جدید چه برنامه‌ای داری؟ تأکید کرد: هنوز 4 ماه تا آغاز فصل جدید رقابت‌ها باقی مانده و برنامه خاصی مدنظر ندارم. از تیم‌های لیگ برتری پیشنهادی نداشته‌ام اما از تیم‌های لیگ یکی شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان و اصفهان پیشنهاداتی به من رسیده است.

 

بازیکن سابق الوند در پایان با اشاره به اینکه هیچ پیشنهادی از سمت پاسی‌ها به او ارائه نشده است، افزود: از باشگاه پاس با من تماس گرفته نشده و پیشنهادی نداده‌اند.

 

تکلیف مدیرعامل این تیم فعلاً مشخص نیست و تا وضعیت پاس مشخص نشود، نمی‌توان در این‌باره نظر داد.

 

منبع: ایسنا

 

نظرات   

 
+4 #1 ramii 1393-02-16 11:10
اره خب.....
ولی جا داره از تعصب مثال زدنی!!!!!!!!!! :oops: شما هم یادی بکنیم!!اقای کا پی تان..
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن