استعدادیابی از 90 بازیکن فوتبال همدان

رویارویی منتخب نونهالان استان با تیم ملی ایران

b_150_100_16777215_00_images_stories_madresefotbal.jpg30 بازیکن مستعد فوتبال با برگزاری مرحله دوم طرح استعداد یابی فوتبال نونهالان استان همدان و به منظور رویارویی با تیم ملی نونهالان کشور شناسایی شدند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، در این مرحله 90 بازیکن فوتبال رده سنی نونهالان توسط شش مربی استعدادیابی تست گیری شدند و در نهایت 30 بازیکن به اردوی تیم منتخب استان راه یافتند.

 

هدف از برگزاری این طرح استعدادیابی را شناسایی فوتبالیست های نخبه جهت حضور در تیم منتخب استان برای برگزاری دو بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال نونهالان کشور بود.

 

این طرح استعدادیابی در شهرهای همدان و ملایر برگزار شد و مهدی بوجاریان، حسین سبزیان، بهروز معین، بابک صمدیان، ابراهیم فرزانی و باقر جنتی استعداد یابان این مرحله بودند.

 

در پایان این مرحله محمد مهدی بلوری، علیرضا قانعی روشن ، امیر رفاهیت ، امیر حسین شمس ، پدرام نورمحمدیان ، علی آقا محمدی و امیر حسن ابراهیمی،همگی از باشگاه علم و ادب همدان، محمد مبین گل محمدی و مهرداد قلی زاده از تیم شهید امینی همدان و سروش حیدری ، محمد رضا چوبکچی ، محمدرضا منتظمی دادگر و حامد رسولی از باشگاه پاس انتخاب شدند.

 

همچنین رضا مظاهری و حسین پایداری از تیم مرصاد، تورج بلندی، پوریا همایی، امیر حسین موسی آبادی، محمد متین زارعی و محمد حسین محمدی ادیب از باشگاه شهرداری همدان، احمد خلوجینی ، محمد رضا صفایی، ارسلان بیات و پارسا مالمیر از شهرستان ملایر، حمید سمیعی، امین کولانی، بهنام جهانگرد، محمد رضا آهنچی و علی فرجی از نهاوند و علیرضا سلیمانی از تویسرکان دیگر نفرات انتخاب شده در این مرحله بودند.

 

در صورت صلاح دید مربیان تیم ملی امکان دعوت بعضی از بازیکنان به اردوی تیم ملی نونهالان نیز وجود دارد.

 

نظرات   

 
0 #2 hosin 1393-02-15 20:00
اخه یکی نیست به این مسولای هییت فوتبال همدان بگه تا کی میخاید با ....(بوق) خودتونو تو کشور نشون بدید اخه بوجاریان حتی نمیتونه شلوار خودشو بکشه بالا شده مسول استعداد یابی
 
 
+4 #1 مسعود 1393-02-10 11:43
حاضرم قسم بخورم که این استعدادیابی تماما الکی و فرمالیته بود . مگر می شود از بازیکنان تیم شهرداری همدان که امسال در لیگ برتر نونهالان کشور حضور داشتند تنها 4 بازیکن دعوت شود و از تیم علم و ادب 7 بازیکن. متاسفانه اینجا که مرحله استانی انتخابی بود اینقدر پارتی بازی بود وای به حال مرحله کشوری. از آقای رییس هیئت می خواهم از خواب بیدار شود و فقط به فکر رفع تکلیف نباشد. ازهمین الانم به شما قول می دهم از این بازیکنان سفارشی هیچ کدام به تیم ملی دعوت نخواهند شد. ضمنا صعود تیم نوجوان شهرداری را هم به لیگ برتر کشور تبریک می گویم
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن