دستورات مدیرعامل ناکام پاس خطاب به مسوولان استانی!

b_150_100_16777215_00_images_stories_nikbakht-ramezani.jpgمدیرعامل ناکام فوتبال پاس باوجود مخالفت های گسترده هواداران، رسانه ها و پیشکسوتان فوتبال همدان گویا قصد ترک این شهر را ندارد و به دلش صابون زده که فصل بعد هم در این باشگاه مدیریت خواهد داشت!

 

به گزارش "همدان فوتبال"، او چندی پیش با یکی از خبرگزاری ها مصاحبه ای انجام داده که جالب توجه است. گزیده ای از جملاتش که برداشت امر و نهی خطاب به مدیران استان دارد را بخوانید:

 

تمايل قلبي من با توجه به اينكه خودم را پاسي مي دانم و قبل از اينكه پاس به همدان بیاید در خدمت پاس بوده ام و پاس را خانه خود مي دانم و به نوعي بازگشت پاس به ليگ برتر براي من تبديل به يك هدف شده است!

 

درحال تدوین برنامه فصل بعد هستم و اگر قسمت باشد در باشگاه پاس و يا جاي ديگر خدمتگزار مملكت باشم!

 

قصد دارم با كمك استان و همت مسئولين استاني از جمله استاندار، شهردار و تمام كساني كه در همدان خدمت مي كنند بتوانيم اين مهم را انجام دهيم و به لیگ برتر راه یابیم.

 

هدف ما از ورزش ایجاد نشاط اجتماعي و جلوگيري از بحث اعتياد است و نباید با ادغام دو تیم پاس و الوند اين فرصت را از بين ببريم و به نظرم اين كاري غير حرفه اي است!

 

يك تيم در همدان معني ندارد بلکه بايد سه تيم داشته باشيم چرا كه استان همدان يك استان پهناور و دارای پتانسیل است!

 

نباید ادغام دو تیم صورت گیرد، با اینکار سابقه اي را از بين مي بريم که مدعي هستيم پاس در فوتبال 60 سال قدمت دارد.

 

الوند چند بازیکن خوب همدانی دارد كه مي توانند در ليگ يك و برتر بازي كنند و اگر بتوان از آنها استفاده كرد كار خوب و پسنديده اي است.

 

بايد براي فصل جديد با طلبکاران قبلی تسويه حساب کرده و چاره ای بیندیشیم!

 

استاندار و مسئولين شهري يك جلسه فوق العاده بگذارند و من هم طي اين سه روز هشدارهای لازم را داده و اعلام وضعيت قرمز كرده ام.

 

باید شهرداري و شوراي شهر براي سال آينده به ميدان بيايند و باز هم حمايت كنند چراکه با حمایت آنان 60 درصد گره مشكلات مالي باز مي شود.

 

هر روز حلقه طلبکاران تيم پاس تنگ تر مي شود و ديروز بهتر از امروز نفس می کشیدیم.

 

نويسنده: ميثم ناصر ن‍ژاد

 

نظرات   

 
+2 #2 سایلنت 1393-02-10 12:19
برو گمشو دیگه از همدان چی میخوای؟؟؟؟؟؟؟؟؟ :-*
 
 
+10 #1 Ali Pasi. 1393-02-07 21:17
یعنی امسال میخوای از شهرداری و شورای شهر هم پول بگیری که بیشتر بخوری ولی اولا این پولا خوردن نداره و دوما دیگه بای بای . از پاس و کلا ازهمدان پرتت میکنیم بیرون آقای دلال
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن