حفظ سازمان مدیریتی تیمی كه توجيه منطقي ندارند

ثبات مدیریت فعلی در پاس؛ چرا؟!

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani-sashekasteh.jpgشواهد و قراين حكايت از آن دارند كه گويا بايد منتظر وقوع تغييرات جديدي در كادر مديريتي پاس باشيم. اين روزها خبرهاي زيادي از نزديك شدن گزینه های نام آشنا به اين اقليم سبز به گوش مي‌رسد. اين در حالي است برخی تحرکات شروع شده که اصرار به حفظ سازمان مدیریت فعلی این تیم دارند.

 

به گزارش "همدان فوتبال"، با این حال به دلايل متعدد و متنوع، بعيد است كه حفظ مدیریت فعلی در پاس، مقرون به مصلحت و منفعت باشد.

 

محكم ترين سند رد ضرورت حفظ مديريت در پاس آن است که در سه سال گذشته هیچ موفقیتی را در این تیم شاهد نبوده‌ایم و هرسال بر دلسردی تماشاگران برای بازگشت تیم محبوب شهرشان به لیگ برتر افزوده شده است. تیمی که مدیرعامل فعلی باشگاه از بدو ورودش به این تیم برنامه سه ساله را برای هیات مدیره ارایه داده بود مبنی بر اینکه پاس را به لیگ برتر بازگرداند. اما چنین نشد و در این مدت هم هزینه های هنگفت صرف تیمداری پاس شد. در چنين شرايطي آيا اصرار بر حفظ مدیریت پاس در شرایطی که ساختار تیم متزلزل و ژله‌اي است، عقلاني به نظر می رسد؟

 

حتي اگر هیات مدیره براساس مصالح پاس و از روي دلسوزي مبادرت به حقظ مدیریت فعلی در اين تيم كند، براي هميشه اين توهم نزد افكار عمومي وجود خواهد داشت كه مقصود هیات مدیره از اين اصرار، رضایت مندی از کارنامه او در سه سال گذشته بوده است.

 

به ويژه تداوم حضور رمضانی در باشگاه، به اين قسم شايعات دامن مي‌زند. در عين حال اما، آيا مسوولان مربوطه به اين انديشيده‌اند كه در صورت دادن مدیریت پاس برای فصل آینده به او، منجر به بدگماني مردم مي‌شود؟ به روايت روشن‌تر، اذهان عمومي حق دارند از خود بپرسند چرا و چگونه تدابير هیات مدیره ابه ين اندازه رسیده كه مدیرعامل فعلی که خروجی عملکردش نزد تماشاگران فوتبالدوست همدان نثار شعارهای رنگارنگ بود، بازهم دعوت به کار مي‌شود؟!

 

شنيده مي‌شود برخي کارآمدان فوتبال همدان، آمدن خود به پاس را منوط به رفتن عده‌اي از این تیم كرده‌اند. اين زمزمه‌ها بي‌شك از اختلافات مديريتي در اين تيم خبر مي‌دهد. سوال مهم اين است؛ بس نبود يك فصل ضربه خوردن پاس از همين ناحيه؟ يادمان نرفته است كه فصل گذشته پيش تنش‌ها و اصطكاك‌هاي مديريتي، پاس را از نفس انداخته بود؟ با اين توجيهات و توجهات، عجيب است كه مسوولان ارشد اداره اين تيم قصد دارند يك مرتبه ديگر حکم به تمدید مدیریت فعلی دهند.

 

از هيچ منظري حفظ مدیریت فعلی در پاس مطلوب به نظر نمي‌رسد. اي كاش مسوولان مربوطه با مرور فصل جاری و انتقادهای گسترده ای که از سوی اقشار مختلف دخیل در فوتبال به مدیریت فعلی وارد شده، تصميمات مقتضي اتخاذ کنند. باور كنيد اين پاس برای تکرار نتایج اخیر ديگر ياراي پرداختن هزينه‌اي تازه را ندارد. باور كنيد!

 

نظرات   

 
+2 #1 Emad 1393-02-02 16:53
بابا بندازين بيرون رمضانيه
اميدخان طيرى رو بيارين
تا بريمان ليگ برتر
رمضانى باشه طيرى نميايه
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن