قاسم اکبری فروشی نیست، رامین خسروی با شرط و شروط!

یدی: بازیکنان ما را هوایی می‌کنند!

b_150_100_16777215_00_images_stories_yadi-daftar.jpgمدیرعامل باشگاه الوند همدان گفت: متاسفانه تبعات حضور در جام حذفی هنوز هم دامن‌گیر ماست زیرا تیم‌های دیگر با پیشنهاد به بازیکنان ما، آنان را هوایی می‌کنند.


بهرام یدی در گفتگو با خبرنگار "همدان فوتبال"، افزود: پس از بازی با استقلال خوزستان با دو بازیکن ما تماس گرفتند و اعلام کردند که شما را می‌خواهیم ولی پس از آن بود که با باشگاه مکاتبه کردند و خواسته خود را مطرح کردند.

 

وی ادامه داد: این کار حرفه‌ای نیست که اول با خود بازیکن صحبت کنند زیرا بازیکن هوایی می‌شود و دیگر در اختیار مربی و باشگاه نیست البته ما اسم این کار را کم کاری نمی‌گذاریم!


مدیرعامل الوند همدان خاطرنشان کرد: با مکاتبات انجام شده با باشگاه مقابل و صحبت با بازیکنان به این نتیجه رسیدیم که اعلام کنیم قاسم اکبری فروشی نیست اما اگر برای رامین خسروی مبلغ قابل توجهی بپردازند، می‌توان به انتقال این بازیکن فکر کرد.


یدی در خصوص مشکلات مالی نیز گفت: مشکلات مالی در دو تیم پاس و الوند وجود دارد که امیدواریم با حمیات مسئولان و توجه به این دو تیم این مشکلات نیز برطرف شود.


وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در فصل نقل و انتقالات برنامه‌ای برای جذب بازیکن دارید یا خیر، گفت: قطعا در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن خوب لیگ برتری را به تیم اضافه می‌کنیم و باید اعلام کنم که چند بازیکن نیز باید از تیم ما بروند.


مدیرعامل باشگاه الوند در خصوص وضعیت روحی تیم الوند تصریح کرد: بازیکنان ما پس از باخت به گل‌گهر از نظر روانی وضعیت بسیار بدی را پشت سر گذاشتند، حتی چند بازیکن نیز اعلام کردند که دیگر از خانه بیرون نمی‌آیند اما با صحبت‌هایی که با آنان انجام شد اکنون وضعیت بهتری را تجربه می‌کنند.

 

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن