در ديدار خصوصي با وزير ورزش و جوانان؛

خجسته خواستار تعيين تكليف وضعيت پاس و الوند همدان شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_daftar_khojaste11.JPGنماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي در ديداري اختصاصي با وزير ورزش و جوانان خواستار تعيين تكليف وضعيت دو تيم فوتبال پاس و الوند همدان شد.

 

امير خجسته در گفتگوي اختصاصي با "همدان فوتبال"، با اعلام اين خبر افزود: از اينجايي كه هر دو نماينده فوتبال همدان در ليگ دسته اول مدتي است كه از نظر تامين مسائل مالي سرگردان هستند، در اين ديدار از وزير درخواست رسيدگي به موضوع و رفع موانع مالي را ارانه كرديم.


رئيس كميسيون شوراها و امور داخلي كشور با بيان اينكه انتخاب گودرزي كه از فرزندان استان همدان مي‌باشد مايه توفيق براي استان است، اظهار  داشت: در اين مذاكره از وزير ورزش خواستيم كه ورزش استان و به ويژه دو تيم فوتبال پاس و الوند كه مدتهاست با مشكلات مالي مواجه هستند را مورد حمايت ويژه قرار دهند، چرا كه آرزو و انتظار جوانان همدان اين است كه هرچه سريعتر اين دو تيم از وضعيت بحراني و بلاتكليففي موجود خارج شوند.

 

خجسته در خاتمه حضور يك وزير از استان همدان را افتخاري براي استان برشمرد و اذعان داشت: گودرزي مديري ولايت‌مدار است كه با پيگيري و حمايت غالب نمايندگان استان همدان، توانست راي اعتماد خود را از مجلس اخذ نمايد.


نظرات   

 
+6 #1 hg,kn 1392-08-27 23:50
ضمن سپاس از حضورجناب خجسته در حمايت از فوتبال استان;به نظر ميرسد كه وزارت متولي ورزش حرفه اي نيست كه پرسپوليس واستقلال استثناست چون از طرف وزارت واگذار نشده و بهتر اينست از حضور استاندار جديد جهت حمايت استفاده به اقتضا گردد.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن