مدیرعامل باشگاه پاس همدان:

ديگر توان ادامه كار را ندارم

b_150_100_16777215_00_images_stories_ramezani_0.jpgدر آستانه بازي حساس پاس مقابل نفت و گاز گچساران مديرعامل باشگاه پاس از اوضاع مالي تيم شكايت دارد و مدعي است كه اگر بر همين منوال باشد ديگر توان ادامه كار را ندارد .

 

به گزارش "همدان فوتبال"، عبدالحميد رمضاني گفت: تا امروز تيم را سر پا نگه داشتم اما ديگر توان ندارم و اگر اوضاع چنين دنبال شود هفته آينده تيم‌هاي خود را از گردنه مسابقات بيرون خواهم كشيد.

 

رمضاني افزود: متأسفانه مشكلات مالي تيم را آزار مي‌دهد و اگر پول نرسد ادامه حيات غيرممكن است كه اميدوارم استاندار جديد دست تيم را بگيرد و با حمايت خود روزهاي آفتابي را به اردوي پاس برگرداند.


وي افزود: اين تيم متعلق به استان است و بايد به طورجدي مسائل و مشكلات اين تيم دنبال شود. فدراسيون تا اول آذرماه به ما مهلت داده و پس از اين زمان كسر امتياز تيم پاس را تهديد مي‌كند.


رمضانی به مشكلات فني تيم اشاره كرد و گفت: گذشته از مسائل مالي در مسائل فني نيز مشكل داريم.


وی ادامه داد: در بازي امروز 3 بازيكن اصلي خود را به دليل مصدوميت در اختيار نداريم. نادر هوشيار مينيسك پايش پاره شده است و امير گداري رباط صليبي پایش پاره شده است همچنین مصطفي عاقلي هم از ناحيه مچ پا مصدوم است.


مدیرعامل باشگاه پاس تصریح کرد: محبوب مجاز نيز 3 كارته است. اما با تمام اين مشكلات به دنبال اين هستيم تا امروز بازي خوبي ارائه دهيم و شكست هفته قبل را جبران كنيم.


منبع: روزنامه همدان پیام

 

نظرات   

 
+10 #3 پیرفوتبال 1392-08-27 22:20
باسلام. عزیزان حتی تیمهای بزرگ دنیا هم وقتی نتیجه نمی گیرند دست به تحول وخانه تکانی میزنند ایجاداشوک تعویض مربی مدیرعامل بازیکن مگر باشگاهی مانند صبا باطری که مثل پاس ازتهران به قم رفته دست به تغیرنمی زند ببینید چند مدیرعامل عوض کرده بازیکن که بیست تا بیستا عوض میکنه تابلاخره به ثبات رسیده و توانسته درهمان لیگ برتر بماند وهوا داران هم راضی هستند پس همه باهم به استقبال این تغییروتحول برویم تاانشاله روزنه ای ایجاد گردد...
 
 
+7 #2 hg,kn 1392-08-26 18:26
گويا شفق در همدان ديده شده وشايد بي ارتباط با پاس نباشد
 
 
+10 #1 حمیدرضا 1392-08-26 13:40
سلام. توان نداری برو. مگه التماس می کنیم وایسا. جز اینکه تیم پاس رو نابود کردی کاری انجام دادی؟!!!!!!!!!! من شنیدم عباس صوفی آماده شده برای مدیرعاملی باشگاه پاس. خدا را شکر استاندار خوبی هم آمده با تلاش های آقای نیکبخت پاس داره سروسامان می گیره.
 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن