تیم فوتبال پاس همدان از ادامه حضور در لیگ ۲ محروم شد

b_150_100_16777215_00_images_pas_hamedan.jpgمدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: این تیم به دلیل پرداخت نکردن بدهی‌های مالی ادوار گذشته، از حضور در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور محروم شد.
«امیر عظیمی» اظهار داشت: سازمان لیگ به طور رسمی اعلام کرد که تیم پاس به دلیل پرداخت نشدن بدهی در حق شاکیان کمیته تعیین وضعیت و کمیته انضباطی، از حضور در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور محروم شده است.
وی افزود: بدهی تیم بیش از سه میلیارد تومان است که براساس قوانین باید بخشی از طلب شاکیان را پرداخت کنیم اما تاکنون از سوی مسوولان اجرایی استان تصمیمی بابت تسویه و پرداخت بدهی های معوق تیم گرفته نشده است.
عظیمی خاطرنشان کرد: تاکنون نیز با پیگیری‌های رییس هیات فوتبال همدان توانستیم از سازمان لیگ و فدراسیون مهلت بگیریم اما اکنون وقت تسویه حساب شاکیان تعیین شده است.
وی پیرامون خودداری بازیکنان از حضور در تمرینات تیم نیز گفت: آن‌ها نیز منتظر دریافت درصد قرارداد مالی خود هستند و تا زمانی که این مبلغ را دریافت نکنند، قصد حضور در تمرین تیم را ندارند.
مدیرعامل باشگاه پاس همدان خاطرنشان کرد: اعضای تیم تا به اینجا فقط ۱۵ درصد دریافتی داشته‌اند و باید به تعهدات مالی در قبال آن‌ها براساس ضوابط عمل شود.
وی اضافه کرد: این مشکلات در حالی رقم خورده که تیم باید پنجشنبه هفته جاری به مصاف نفت امیدیه صدرنشین لیگ ۲ برود که هم اکنون در بلاتکلیفی قرار گرفته‌ایم.
عظیمی خواستار روشن شدن وضعیت تیم از سوی مسوولان شد و افزود: تاکنون رقم قابل توجهی را هزینه کرده‌ام اما بودجه‌ای در فصل جاری از سوی مسوولان به تیم تزریق نشده و انتظار حمایت داریم.
تیم پاس هم اکنون در رده پنجم گروه ب لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن