رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان:

شورای اسلامی شهر همدان حامی تیم فوتبال شهرداری است

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hmd.jpgرئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان گفت: شورای اسلامی در دوره ششم حمایت کامل خود را از حضور قدرتمند تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور اعلام می‌کند.
حجت‌الاسلام ناصر صفری افلاکی با اشاره به صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور را به فال نیک می‌گیریم و به این موضوع افتخار می‌کنیم و به خود می‌بالیم.
وی افزود: تیم فوتبال شهرداری همدان با بیشترین تعداد بازیکنان بومی، کادر فنی و اجرایی کاملاً بومی و با کمترین هزینه به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد و این افتخار بارقه‌ای از امید را در دل ورزش دوستان به ویژه نوجوانان و جوانان ایجاد کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به سیاست شورای اسلامی شهر همدان در قبال تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: شورای ششم در ابتدای آغاز به کار خود با صعود افتخارآفرین تیم فوتبال شهرداری همدان مواجه شد و طبیعتاً وظیفه خود می‌داند از این شور و شوقی که در دل عمومی مردم به ویژه جوانان ایجاد شده حمایت کند.
افلاکی افزود: ما در اولین فرصت به جهت حمایت از تیم در کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان جلساتی را با مدیران باشگاه در دو مرحله برگزار کردیم که در نهایت تصمیم بر حمایت از این تیم گرفته شد.
وی با بیان اینکه رویکرد نظام جمهوری اسلامی ایران چه در بحث ورزش همگانی و چه قهرمانی ابتدا رعایت مسائل فرهنگی و اخلاق است، بیان کرد: باید فوتبال شهرداری همدان را به سمتی حرکت دهیم که از تیم‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، محلات و حتی محلات این رشته را ادامه دهیم و حتی بتوانیم در رشته‌های ورزشی دیگر نیز این سیاست را دنبال کنیم آنگاه می‌توانیم بگوییم موفق شده‌ایم.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان عنوان کرد: همچنین باید زیرساخت‌های ورزشی در هر کوچه و محله‌ای حتی در ساختار مساجد ایجاد شود و اخلاق مداری و مرام پهلوانی را نیز در دستور کار خود قرار دهیم.
افلاکی با بیان تیم فوتبال شهرداری همدان همواره الگو اخلاق مداری در کشور بوده است، گفت: قبل از اینکه بخواهیم در کسب نتیجه و قهرمانی موفق شویم باید ابتدا در رعایت اخلاق در فوتبال کشور زبانزد و به عنوان الگو انتخاب شویم.
وی افزود: همانطور که از عقبه تیم فوتبال شهرداری همدان مشخص بوده همواره تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از اخلاق مدارترین تیم‌های فوتبال ایران بوده است.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر همدان با اشاره به رعایت حداقل بودجه و هزینه در تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: همچنین ما به مدیران تیم تاکید کرده‌ایم در هزینه‌ها در لیگ دسته اول فوتبال کشور به حداقل‌ها اکتفا کنند.
افلاکی افزود: ما نه باید نگاه کنیم تیم‌هایی هزینه‌هایی در حد ۵۰ میلیارد و ۱۰۰ میلیارد انجام می‌دهند ما باید نشان دهیم با حداقل هزینه و رعایت اخلاق و ادب دینی هم می‌توان در فوتبال موفق بود و شهر خودمان را به عنوان الگو به کشور معرفی کنیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن