رییس هیئت فوتبال همدان:

سه باشگاه همدانی مجوز حضور در لیگ مناطق فوتبال را کسب کردند

b_150_100_16777215_00_images_IMAGE634422785280220817.jpgرییس هیات فوتبال استان همدان گفت: سه باشگاه از این استان مجوز حضور در فصل جدید مسابقات لیگ مناطق رده‌های سنی پایه کشور را کسب کردند.

"عباس صوفی"  اظهار داشت: با وجود شیوع کرونا، در راستای پیشبرد برنامه‌های اجرایی هیات فوتبال توانستیم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی نسبت به برگزاری مسابقات فوتبال رده‌های سنی مختلف استان همدان اقدام و تیم‌های قهرمان را برای حضور در رقابت‌های کشوری معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه مسابقات رده‌های پایه در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید برگزار شد، اضافه کرد: تیم پاس در بین باشگاه‌های شرکت کننده با تصاحب ۲ عنوان قهرمانی در رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان، افتخارآفرین ظاهر شد.

صوفی خاطرنشان کرد: همچنین اکباتان در رده سنی نونهالان و شهرداری در رده سنی نوجوانان موفق به کسب مجوز حضور در مسابقات لیگ مناطق کشور شدند.

رییس هیات فوتبال همدان افزود: اکنون انتظار می‌رود تیم‌های راه یافته به مسابقات کشوری بتوانند با آماده‌سازی مطلوب نسبت به حضور قدرتمند در این بازی‌ها و کسب سهمیه شرکت در لیگ‌های برتر و اول کشور را کسب کنند.

وی در خصوص زمان برگزاری فصل جدید لیگ‌های برتر و یک استان همدان گفت: هیات‌های فوتبال شهرستان‌ها باید طبق تقویم اجرایی خود پیش بروند و هیات استان نیز که به تازگی دوره انتخابات خود را پشت سر گذاشته، در حال چیدمان ارکان اجرایی است و به زودی برنامه ریزی تدوین شده را در راستای برگزاری مسابقات و برنامه‌ها اعلام می‌کنیم.

صوفی ارتقا سطح دانش مربیان و داوران در سال جاری را مهم دانست و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف را در دستور کار داریم.

همدان دارای یکصد تیم در رده‌های سنی مختلف است و طبق آمارهای رسمی، ۱۰ هزار فوتبالیست در این استان فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن