آغاز فعالیت رسمی مدرسه فوتبال کبودراهنگ

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgرئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ گفت: مدرسه فوتبال شهرستان کبودراهنگ پس از پنج سال فعالیت متفرقه، به‌طور رسمی فعالیت خود را با ۱۵۰ دانش‌آموز شروع کرده است.
حسین قرآگوزلو در بازدید از مدرسه فوتبال این شهرستان، اظهارکرد: در سال‌جاری علاوه بر راه‌اندازی مدرسه فوتبال در شهرستان توانستیم پنج خانه ورزش در روستاهای کوریجان، بابان، قطارقویی، گُزل ابدال و چارلی راه‌اندازی کنیم و سه باشگاه ورزشی خصوصی نیز یکی در رشته فوتبال و دوتای دیگر بدن‌سازی و کاراته مجوز فعالیت گرفته‌اند.
قراگوزلو از ایجاد چهار سازمان مردم‌نهاد در شش ماهه اول سال در کبودراهنگ خبر داد و گفت: هفت سازمان نیز در دست اقدام برای صدور مجوز است که این نهادهای مردمی بازوی توانمندی در روند اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برای دست‌اندر کاران اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ هستند.
رئیس ورزش و جوانان برگزاری کارگاه‌های آموزشی، اجرای برنامه‌های فرهنگی اجتماعی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و آموزش‌های عمومی برای سبک زندگی سالم را از جمله فعالیت‌های گروه‌های مردم نهاد کبودراهنگ برشمرد.
قراگوزلو ایجاد پنج زمین چمن در روستاهای بابان، دستجرد، آب‌مشکین، قهوردعلیاء و بشیک‌تپه را از دیگر اقداماتی دانست که برای فراهم کردن خواسته‌های جوانان کبودراهنگ راه‌اندازی شده است.
وی از افزایش بیش از دو برابری اعتبار اداره ورزش و جوانان کبودراهنگ خبر داد و افزود: راه‌اندازی خانه جوان شهر کبودراهنگ و بهره‌برداری از زمین ساحلی روستای کوریجان و شروع به کار هیئت تیراندازی جانبازان و معلولین را در هفته‌های آینده خواهیم داشت.
به‌گزارش ایسنا، در این بازدید که با حضور میرجلیلی مسئول بسیج ورزشکاران کشور به همراه سرهنگ پاسدار علیرضا احمدوند مسئول بسیج ورزشکاران استان انجام شد، از بسیجی ورزشکار "عرفان داوودی" قهرمان کاراته آسیا، رنکینگ اول وزن توسط مسئول بسیج ورزشکاران کشور تجلیل به‌عمل آمد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن