ُسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ یک هستیم

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: با حداقل قرارداد‌ها در حال جمع کردن تیم بوده و کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم.
 رضا طلایی‌منش با اشاره به تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از صحبت‌هایی که با بنده برای لیگ دسته اول فوتبال کشور انجام شد باتوجه به آشنایی که با شرایط باشگاه شهرداری همدان داشتم توافقات لازم را انجام دادم.
وی افزود: باشگاه شرایط خود را مطرح کرد و بنده نیز درخواست‌های خود را اعلام کردم که در نهایت برای یک فصل به توافق رسیدیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به شرایط لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: اعداد و ارقام که این روزها برای ثبت قرارداد در لیگ دسته اول فوتبال کشور شنیدیم به ما ثابت کرد که کار بسیار سختی داریم.
طلایی‌منش خاطرنشان کرد: قرارداد‌های بالای یک میلیارد تومان که شاید ۷ نفر از بازیکنان ما هم به اندازه مبلغ یک بازیکن هم نشوند و با این شرایط به جنگ تیم‌های تا دندان مسلح خواهیم رفت.
وی با بیان اینکه با کمترین هزینه تیم فوتبال شهرداری همدان را تا امروز بسته‌ایم، بیان کرد: پیرو سیاست‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری همدان تمام تلاش خود را کردیم که با کمترین مبالغ بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: تا جایی که ظرفیت استان به ما اجازه داد از بازیکنان بومی تا به امروز جذب کرده و شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری همدان را هم تا حد ممکن حفظ کرده‌ایم.
طلایی‌منش با اشاره به آغاز اردوی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: از روز شنبه ۱۳ شهریور ماه اردوی ۲۵ روزه ما در کمپ دانشگاه آزاد اسلامی شهر همدان آغاز می‌شود.
وی افزود: امیدواریم تیم خوب و قابل احترامی که بتواند از آبروی فوتبال همدان دفاع کند را راهی لیگ دسته اول فوتبال کشور کنیم‌.

سعید ایل خانی مهوار

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن