سرمربی فوتبال شهرداری همدان:

مقابل شمس آذر قزوین با تمام قدرت به میدان می‌رویم

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_jamshidi.jpgسرمربی شهرداری همدان با بیان اینکه جنگ تمام عیار مقابل شمس آذر قزوین صدرنشین لیگ دسته یک فوتبال کشور داریم گفت: با آنالیز کردن این تیم و آشنایی با نقاط ضعف و قوت آن‌ها با تمام قدرت به میدان می‌رویم.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، «احمد جمشیدیان» اظهار داشت: در مقابل تیمی باید به میدان برویم که مدعی صعود به لیگ برتر است و هزینه‌های فراوانی را امسال انجام داده و بازی سختی در پیش داریم.
وی خاطرنشان کرد: این تیم در چهار دیدار گذشته تنها یک گل دریافت کرده‌ و ۱۱ گل را نیز به ثمر رسانده‌اند و با ۱۰ امتیاز در صدر جدول است و آمارها نشان از بازی بسیار دشوار دارد.
جمشیدیان با بیان اینکه در یک هفته اخیر تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان را با آمادگی مطلوب برای بازی روز سه شنبه در اختیار داریم افزود: با تمام توان به نبرد با حریف خواهیم پرداخت و می‌خواهیم در این بازی خارج از خانه به هدف خود دست یابیم.
سرمربی شهرداری همدان با اشاره به اینکه پیروزی پرگل هفته قبل انگیزه بازیکنان را بالا برده است، ادامه داد: این برد پرگل روحیه بازیکنان را برای کسب نتیجه مطلوب مقابل شمس آذر دوچندان کرده است.
جمشیدیان با اشاره به اینکه تنها چهار هفته از مسابقات را پشت سر می‌گذاریم، گفت: عیار تیم‌ها از هفته ششم به بعد مشخص می‌شود و امسال رقابت تیم‌ها بسیار فشرده و نزدیک است.
تیم شهرداری همدان در هفته پنجم لیگ دسته اول فوتبال کشور سه‌شنبه ۲۹ شهریور ماه از ساعت ۱۸:۴۵ در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میهمان تیم شمس آذر است.
شهرداری همدان در حال حاضر با هفت امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار دارد.
همدان میزبان لیگ دسته یک فوتسال کشور
با اعلام فدراسیون فوتبال، همدان میزبان دور رفت مرحله اول گروه یک مسابقات لیگ دسته اول فوتسال نوجوانان کشور خواهد بود.
این رقابت ها از ۱۴ تا ۲۰ مهرماه امسال در شهر همدان برگزار می شود.
برهمین اساس آرش حیدری و مهدی امینی به عنوان استعدادیاب های کمیته فوتسال جهت شناسایی و انتخاب بازیکنان مستعد در این رقابت ها حضور خواهند داشت.
مهدی امینی از مربیان مطرح فوتبال و فوتسال استان همدان و مدرس فدراسیون فوتبال کشور در رشته فوتسال است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن