مسابقات فوتبال رده‌های سنی همدان برای بهسازی ورزشگاه شهید شمسی‌پور تعطیل شد

b_150_100_16777215_00_images_157177102179581816218762495988018710550.jpgسخنگوی دستگاه ورزش و جوانان استان همدان گفت: مسابقات فوتبال رده‌های سنی پایه همدان به دلیل انجام تعمیرات برای بهسازی و نوسازی مجموعه ورزشی شهید شمسی پور به طور موقت تعطیل شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، امیر گروسی اظهار داشت: در جریان این تعمیرات، محوطه ۱۸ قدم دروازه‌ زمین چمن مصنوعی این ورزشگاه که دچار مشکل شده بود، تخریب و بهسازی می شود.
وی افزود: تمامی مسابقات فوتبال رده‌های مختلف سنی پایه در مجموعه ورزشی شهید شمسی پور برگزار می‌شود که براساس تصمیم کمیته داوران شروع دوباره این رقابت ها به انجام تعمیرات و بهسازی زمین چمن این مجموعه موکول شد.
گروسی گفت: کار تعمیر و بهسازی زمین چمن مصنوعی این مجموعه ظرف چند روز آینده انجام می شود که پس از آن برنامه مسابقات از سوی کمیته برگزاری اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه فستیوال مدارس فوتبال شهرستان همدان در سه رده سنی ۱۰، ۱۱ و ۱۲ سال در ورزشگاه شهدای شهرداری همدان برگزار شد، گفت: در این جشنواره ۳۵۰ نوآموز فوتبال به همراه مربیان خود حضور داشتند که مربیان استعدادیاب عملکرد شرکت کنندگان را بررسی کردند.
به گفته وی، فستیوال مدارس فوتبال نیز در دیگر شهرستان‌های استان همدان برگزار شده و برای برگزاری فستیوال استانی، منتظر اعلام فدراسیون فوتبال هستیم.
وی خاطرنشان کرد: تنها به مدارس فوتبال رسمی و دارای مجوز هیات فوتبال استان همدان، اجازه شرکت در جشنواره فوتبال داده شده است.
هم اکنون بیش از ۱۰۰ باشگاه فوتبال در رده سنی مختلف در سطح استان همدان فعالیت دارند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن