سرپرست تیم فوتبال پاس همدان:

هدف ما کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲ است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgسرپرست تیم فوتبال پاس همدان گفت: هدف ما کسب نتایج مطلوب در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور است.
به گزارش "همدان فوتبال"، «محمدرضا آرتیمانی» روز جمعه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرین آماده‌سازی خوبی را پشت سر می‌گذاریم هر چند با تاخیر شروع کردیم اما برای حضور قدرتمند در فصل جدید مسابقات هنو فرصت هست.
وی بیان کرد: ۶۰ درصد از بازیکنان مدنظر کادر فنی تیم را جذب کرده‌ایم و با مابقی در حال مذاکره هستیم و در پایان اردوی تهران تیم تکمیل می‌شود.
آرتیمانی اضافه کرد: اردوی تهران را با هدف بدنسازی تیم و انجام چند مسابقه دوستانه انتخاب کردیم و اکنون همه شرایط تیم مطلوب است.
سرپرست تیم پاس در خصوص گروه‌بندی لیگ دسته ۲ کشور گفت: به نظرم تعادل در هر ۲ گروه به لحاظ مدعیان برقرار است و معتقدم هیچ یک از مسابقات آسان نیست و همه برای نتیجه به میدان می‌آیند.
وی افزود: ما توجهی به حریفان گروه خود نداریم و همه مسابقات برای ما حکم فینال را دارد، بنابراین گروه سخت یا آسان وجود ندارد و باید تلاش کنیم.
سرپرست تیم فوتبال پاس همدان: هدف ما کسب نتایج مطلوب در لیگ ۲ است
آرتیمانی در خصوص مسایل مدیریتی باشگاه گفت: تیم جدید مدیریتی عهده دار باشگاه شده‌اند و از همان شروع به کار حمایت‌های خوبی داشته و دارند.
وی یادآور شد: پس از پایان اردوی تهران به همدان باز خواهیم گشت تا اردوی نهایی را پیش از شروع بازی‌ها برگزار کنیم.
تیم پاس در هفته نخست رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور نهم مهرماه امسال میهمان فولاد هرمزگان است.
پاس در گروه یک با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش، فولاد هرمزگان هم گروه است.
پاسی‌ها در ۶ سال گذشته با وجود صرف هزینه و تلاش فراوان موفق به صعود از لیگ ۲ به لیگ یک نشده‌اند و هواداران این تیم امیدوارند امسال این خواسته محقق شود.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن