مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا: بازگشت کی روش اعتماد به نفس بازیکنان را بالا می‌برد

b_150_100_16777215_00_images_169266377.jpgمدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا، گفت: مهمترین مزیت بازگشت کارلوس کی روش به تیم ملی ایران بالا رفتن اعتماد به نفس بازیکنان و بازدهی بهتر نسبت به اسکوچیچ است.
به گزارش "همدان فوتبال"، «مسعود اقبالی» روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری دوره مربیگری A آسیا در همدان به خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با حضور کی روش احترام متقابل بین سرمربی و بازیکنان ایجاد می‌شود افزود: دانش و اطلاعات فنی کی روش نسبت به اسکوچیچ به مراتب بیشتر است چرا که چند دوره در جام جهانی بوده و تجربه بیشتری دارد.
وی با اشاره به اینکه جابجایی در سطوح مختلف دنیای پیشرفته فوتبال انجام می‌شود اما پشت آن منطق است، اضافه کرد: زمانی که تیم ملی به دلایلی به دراگان اسکوچیچ سپرده شد یک خلاء وجود داشت و از او استفاده کردند اما به هر حال وقتی سرمربی تیم ملی انتخاب می‌شود، برای بازیکنان سوابق، دانش و اطلاعات مربی مهم است.
اقبالی خاطرنشان کرد: اتفاقات ایجاد شده در برخورد با اسکوچیچ و اینکه برخی بازیکنان او را قبول نداشتند و عده‌ای هم مخالف او بودند، انسجام لازم تیمی از بین رفته بود و نیاز به تغییر در راس تیم ملی بود.
وی افزود: کی روش با توجه به حضور هشت ساله در تیم ملی و آشنایی با فرهنگ ما و بازیکنان، ملی پوشان پذیرایی بهتری از او دارند هر چند معتقدم شاید با او در جام جهانی هم موفق نشویم و با سه بازی به کشور بازگردند اما باخت‌ها نباید خیلی بد باشد و حضور کی روش می‌تواند جلوی آن را بگیرد.
مدرس کنفدراسیون فوتبال آسیا یادآور شد: با ساختار دفاعی مستحکمی که کی روش در هشت سال در تیم ملی ایجاد کرد، در جام جهانی اگرچه باختیم اما بازی‌های خوبی انجام دادیم و امسال به نظرم حتی اگر فرگوسن هم به تیم ملی دعوت می‌کردیم، کاری از پیش نمی‌بردیم.
وی افزود: تیم ملی از نظر تشکیلاتی و مدیریتی انسجام لازم را ندارد و دستان کی روش بسته است اما به نسبت اسکوچیچ بازدهی بهتری خواهد داشت.
سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران ساعت ۶ و ۱۰ دقیقه امروز وارد تهران شد تا کارش را در تیم ملی فوتبال آغاز کند.
 یک هفته پس از اعلام رسمی انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال، این مربی و دستیارانش بامداد امروز وارد تهران شدند تا تمرینات تیم ملی فوتبال از امروز آغاز شود.
دوره مربیگری درجه A آسیا هم اکنون با مدرسی مسعود اقبالی به میزبانی شهر همدان در جریان است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن