قائم مقام باشگاه پاس همدان: هدفگذاری ما صعود به لیگ یک است

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_logopas1400.jpgقائم مقام باشگاه پاس همدان گفت: هدفگذاری باشگاه صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است و برای تحقق این خواسته که مطالبه هواداران متعصب تیم هست، از هیچ تلاش و حمایتی فروگذار نخواهیم کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا، «سیدمحمد رضوی پور» اظهار داشت: برای آماده سازی مطلوب تیم جهت حضور قدرتمند در فصل جدید لیگ دسته ۲ فوتبال کشور اردویی چند روزه را در تهران برگزار کردیم و عصر امروز نیز با برگزاری آخرین بازی تدارکاتی مقابل نیروی زمینی تهران به پایان می رسد.
وی با اشاره به اینکه ترکیب تیم در مرحله تکمیل و آماده‌سازی است، اضافه کرد: بازیکنان مدنظر کادر فنی را جذب کرده‌ایم و چند بازی تدارکاتی نیز برای آماده‌سازی بهتر نفرات در دستور کار قرار دادیم.
رضوی پور خاطرنشان کرد: امروز نیز پس از پایان اردوی آماده‌سازی تهران، تیم پاس به همدان بازخواهد گشت و تا شروع مسابقات به تمرینات خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به اینکه هر آنچه کادر فنی پاس درخواست داشته را عملی کرده ایم، ابراز امیدواری کرد: امسال با تلاش و همت مربیان و بازیکنان و حمایت هواداران بتوانیم جشن صعود پاس به لیگ یک را شاهد باشیم.
قائم مقام باشگاه پاس با اشاره به اینکه هزینه های تیمداری سخت است و با این حال حمایت همه جانبه از تیم داریم، افزود: تمام تمهیدات لازم برای سفرهای تیم در فصل جاری نیز اندیشیده شده و دغدغه‌ای بابت حضور در مسابقات نداریم.
وی یادآور شد: براساس اعلام فدراسیون، تیم پاس دوشنبه یازدهم مهرماه امسال میهمان فولاد هرمزگان خواهد بود، همچنین در هفته دوم این رقابت‌ها در هجدهم مهرماه امسال باید از تیم سپیدرود رشت پذیرایی کنیم.
رضوی پور افزود: تیم پاس در گروه یک با تیم‌های ماشین‌سازی تبریز، ویستاتوربین تهران، فولادنوین اهواز، شهید اورکی اسلامشهر، نود ارومیه، مس سونگون ورزقان، اسپاد الوند تهران، سپیدرود رشت، اترک بجنورد، ایمان‌ سبز شیراز، بعثت کرمانشاه، پاس همدان، پانیک تالش و فولاد هرمزگان هم گروه شده است.
 پاس امسال با سرمربیگری هادی گل محمدی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور خواهد یافت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن