شكست تلخ پاس در بازي سرنوشت

*گل گهر سيرجان يك
گل‌: ملك خليلي(78)b_150_100_16777215_00_images_stories_649585_orig.jpg
*پاس همدان  صفر
داوران: حسين زرگر، حسن یوسفی و عليرضا کناری
اخطار: مسعود ميكائيلي(پاس) و ايگور لوزو(گل گهر)
سيرجان، ورزشگاه اختصاصي گل گهر، از سري رقابت‌هاي ليگ دسته اول كشور، جام آزادگان هفته بيست و يكم.

به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال " هفته بيست و يكم از رقابت‌هاي ليگ دسته اول باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان با انجام ديدارهاي حساس در گروه دوم دنبال شد و تيم‌هاي ماشين‌سازي تبریز و آلومينيوم هرمزگان با غلبه بر حريفان در صدر جدول باقي ماندند.

در يكي از اين بازي‌ها تيم فوتبال پاس همدان ميهمان تيم گل‌گهر سيرجان بود كه در اين بازي تيم پاس نتوانست از پس حريف برآيد و پس از 90 دقيقه تلاش بازي را با يك گل به حريف واگذار كرد. پاس كه در اين ديدار به پيروزي سخت نياز داشت بازي را خوب آغاز كرد و در نيمه اول چند فرصت گلزني را از دست داد. در نيمه دوم دو تيم بازي متعادلي به نمايش گذاشتند اما اين تيم ميزبان بود كه از يك غفلت مدافعان پاس نهايت سود را برد و از روي يك ضربه ايستگاهي به گل برتري دست يافت.
ملك خليلي در دقيقه 76 توپ ارسالي را با يك ضربه سر وارد دروازه پاس نمود و اين تيم 3 امتياز حساس اين بازي را از آن خود كرد. پاس همدان با اين شكست بازي سرنوشت‌سازي را از دست داد و تا رده هشتم سقوط كرد. پاس كه براي حضور در پلي‌آف تلاش مي‌كند با اين باخت اميدهايش كمرنگ شد و فاصله‌اش با تيم دوم جدول با 6 امتياز افزايش يافت تا راه براي نماينده استان سخت و ناهموار شود. هر چند هنوز پاس اميد كمرنگي براي صعود دارد و فوتبال قابل پيش‌بيني نيست ولي با توجه به بضاعت پاس، رسيدن اين تيم به پلي‌آف بسيار سخت است و در 5 بازي باقيمانده تنها پيروزي مي‌تواند اميدهاي از دست رفته را به اردوي سبزپوشان بازگرداند.
در ديگر ديدارهاي حساس اين هفته تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با يك گل تيم نيروي زميني تهران را شكست داد و دوباره به رده دوم بازگشت. تيم شيرين‌فراز كرمانشاه در خانه مقابل گهر زاگرس درود 1-1 متوقف شد و تيم آلومينيوم هرمزگان صدرنشين رقابت‌ها با يك گل نساجي مازندران را مغلوب كرد. نفت مسجدسليمان دو بر یک كاوه تهران را مغلوب كرد و شهرداري ياسوج با دو گل برق قعرنشين را مغلوب ساخت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن