در ليگ دسته دوم كشور

داور مانع از پيروزي پاس نوين شد

b_150_100_16777215_00_images_stories_pas_novin.gifهفته بيست و يكم از رقابت‌هاي ليگ دسته دوم باشگاه‌هاي كشور روز گذشته با انجام 7 ديدار در شهرهاي اميديه، رشت، كرج، دزفول، بندرعباس، برازجان و آبادان دنبال شد كه در حساس‌ترين بازي هفته نفت اميديه ميزبان گسترش فولاد سهند تبريز بود.
منطقه وي‍ژه بندرعباس 1-1 پاس نوین همدان
گلها: حميد گلزاري (30) برای پاس و یاسر ولی‌زاده(75) برای منطقه ویژه بندرعباس
داوران: اميد سعدي‌فر، مرتضي شعاعي و عباس سعادت

 

اسامي تيم منطقه ويژه: محسن سلماني، عباس براتوئي، احمد دربندي، رامين صادقي، معين اميني، ميثم تقيان، اسماعيل مشرفي، احتشام ساساني، محمد اسفندياري، ياسر ولي‌زاده و يونس باقي‌زاده
مربي: عباس سرخاب
اسامي تيم پاس نوين: صدرا بهبهاني(عليرضا كرمي 35)، ايرج لطفي، رضا حاتمي، عليرضا شاهسوند، محمدرضا احمدي، آرمين طلایي(حامد ميرزايي 75)، حسين كاظمي، سيدجمال معصومي، محسن خدابنده‌لو، حميد گلزاري و داريوش سعادتي(علي‌اكبر ماهوت فروش60)
مربي: رضا طلایي
بندرعباس ورزشگاه تختي، هفته بيست و يكم از رقابت‌هاي قهرماني باشگاه هاي كشور ليگ دسته دوم - جام آزادگان

به گزارش پایگاه خبری " همدان فوتبال " ، در شهر بندرعباس تيم فوتبال پاس نوين همدان ميهمان منطقه ويژه هرمزگان بود. هر دو تيم با انگيزه‌هاي متفاوتي قدم به ميدان گذاشتند. تيم براي فرار از سقوط و ايجاد حاشيه امنيت به پيروزي خانگي فكر مي‌كند و پاس نوين نيز براي باقي ماندن در كورس قهرماني و صعود به ليگ دسته اول تشنه پيروزي بود. پاس كه با غلبه بر مهر از روحيه مضاعفي برخوردار است و براي آنكه راه رسيدن به ليگ يك را كوتاه و هموار كند به كسب 3 امتياز اين بازي سخت نياز داشت.
رضا طلايي سرمربي تيم همداني كه به حكم فدراسيون محروم است و از روي سكوها نظاره‌گر بازي بازيكنانش است با تفكرات هجومي بازي را آغاز كرد و براي آنكه كار را به اما و اگر نسپارد پيروزي را در اين بازي جستجو مي‌كرد. پاس كه به دور از مسائل حاشيه‌اي تنها به كسب پيروزي مي‌انديشید. تيم ميزبان نيز كه خطر سقوط را احساس مي‌كند براي آنكه در حاشيه امنيت قرار بگيرد به پيروزي در اين بازي مي‌انديشید.
پاس نوين با تركيب هجومي قدم به ميدان گذاشت و از همان دقايق نخست حملات متعدد را روي دروازه حريف تدارك ديد. پاس در اين بازي به نفوذ از كناره‌ها و سود بردن از فرارهاي خدابنده‌لو چشم دوخته بود و سعي داشت تا هرچه زودتر به گل برتري دست يابد. حريف نيز فوتبالي تهاجمي را در دستور كار قرار داد و حملاتي را روي دروازه پاس نوين انجام داد. بازي با برتري نسبي پاس نوين دنبال مي‌شد و هر لحظه باز شدن دروازه‌ها قابل پيش‌بيني بود.
بازي روي زمين و استفاده از فضاها در دستور كار پاس نوين بود و در آن سوي ميدان شاگردان عباس سرخاب بازي درگيرانه و فيزيكي را در دستور كار داشتند. سرخاب كه شناخت خوبي از فوتبال همدان دارد با اين حربه مقابل پاس نوين آمد كه حاصل آن آسيب ديدگي چند بازيكن و تعويض صدرا بهبهاني سنگربان پاس نوين بود.
حملات پاسي‌ها سرانجام در دقيقه 30 بازي به بار نشست و حميد گلزاري موفق شد در دقيقه 30، گل اول را به نام خود ثبت كند. پس از اين گل بازي شكل بهتري به خود گرفت و دو تيم حملات خطرناكي را روي دروازه‌ها تدارک دیدند كه دو بار حملات مهاجمان حريف را بهبهاني و كرمي دفع كردند و پاسي‌ها نيز مي‌توانستند تعداد گل‌هاي خود را افزايش دهند اما كم دقتي سعادتي، گلزاري و حسين كاظمي مانع از زدن گل‌هاي بيشتر شد تا پاس نوين نيمه اول را با همان تك گل گلزاري با پيروزي به پايان ببرد.
با شروع نيمه دوم كه به نيمه مربيان معروف است تيم منطقه ويژه براي جبران گل خورده و تغيير نتيجه قدم به ميدان گذاشت و بر حملات خود افزود، شاگردان رضا طلایي نيز سعي كردند تا نبض ميدان را در دست بگيرند و از گل زده خود حفاظت كنند، پاس نوين كه براي صعود به ليگ يك بازي مي‌كند در اين نيمه تلاش كرد تا 3 امتياز بازي را از آن خود كند و با دست پر به همدان بازگردد.
حملات تيم ميزبان سرانجام نتيجه داد و اين تيم موفق شد گل تساوي را به ثمر برساند. پس از اين گل پاس نويني‌ها تلاش زيادي براي زدن گل برتري انجام دادند و حتي يك بار هم به گل رسيدند كه بازيكن حريف توپ را با دست بيرون كشيد و در حالي كه كمك داور اعلام پنالتي كرد، اما داور در كمال تعجب اعتقادي به پنالتی نداشت تا بازي يك بر يك مساوي تمام شود.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن