رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان:

تیم فوتبال شهرداری همدان فروشی نیست

b_150_100_16777215_00_images_stories_shahrdari_shahrdari-hmd.jpgرئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان گفت: فروش تیم فوتبال شهرداری شایعه بوده و شورای اسلامی شهر همدان با تمام توان از حضور تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت می‌کند.
اکبر کاووسی با اشاره به تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر همدان قاطعانه از حضور تیم فوتبال شهرداری در لیگ دسته اول فوتبال کشور حمایت می‌کند.
وی افزود: نظر اعضای شورای اسلامی شهر همدان کاملاً به تیم فوتبال شهرداری مثبت بوده و از شور و شعفی که از صعود این تیم با زحمات فراوان به لیگ دسته اول فوتبال کشور در سطح شهر به وجود آمده حمایت می‌کند.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه تیم در حال بسته شدن است، گفت: کادر فنی بومی و با دانش فصل گذشته را حفظ کرده‌ایم و شاکله اصلی تیم فوتبال شهرداری نیز همچون فصل گذشته از ظرفیت بومی استفاده خواهد شد.
کاووسی خاطرنشان کرد: امیدواریم در لیگ دسته اول فوتبال کشور نیز شاهد درخشش تیم فوتبال شهرداری همدان باشیم.
وی با اشاره به شایعاتی مبنی بر فروش تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: عده‌ای به دنبال خرید، تغییر اسم و مسائل دیگری بودند که به هواداران تیم فوتبال شهرداری و مردم فوتبال دوست همدان این اطمینان را می‌دهیم که تیم فوتبال شهرداری فروشی نیست و به این حواشی و شایعات توجه نکنند و قاطعانه شورای شهر از این تیم حمایت می‌کند.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن