سرمربی پاس: در شرایط نابرابر به مصاف تیم مس شهربابک می‌رویم

b_150_100_16777215_00_images_Pashazadeh2.jpgسرمربی تیم فوتبال پاس همدان گفت: در شرایط نابرابر فردا(جمعه) به مصاف تیم خوب مس شهربابک در هفته هشتم لیگ ۲ کشور می‌رویم.

"مهدی پاشازاده"  اظهار داشت: شرایط ما قابل مقایسه با تیم میزبان نیست و با مشکلات متعددی مواجه هستیم.

وی بیان کرد: نمی‌دانم در کدام جبهه باید بجنگیم چرا که از یکسو باید مقابل حریفان برای کسب نتیجه رقابت کنیم و از سوی دیگر مشکلات مالی تیم و بدهی‌ها هم شرایط بدی را برای تیم رقم زده است.

پاشازاده خاطرنشان کرد: تا ۲ روز قبل بازیکنان به دلیل پرداختن نشدن طلب مالی خود تا مرز اعتصاب و تمرین نکردن رفتند تا اینکه امیر عظیمی مدیرعامل باشگاه پنج درصد دیگر از قراردادها را پرداخت کرد.

وی افزود: شخصیت تیم پاس با مشکلات عدیده پیش رو زیرسوال رفته است، چرا باید با گذشت هفت هفته از مسابقات همچنان با کارت ملی به میدان برویم.

سرمربی پاس افزود: تا لحظه آخر اطلاع نداشتیم که قرار است به چه صورت راهی کرمان شویم و ۱۰ ساعت در راه بودیم و یک و نیم ساعت نیز تا شهربابک راه هست که باید طی کنیم ضمن اینکه چمن مصنوعی حریف نیز به طور قطع تاثیر منفی در جریان بازی ما خواهد داشت.

وی با تمجید از تیم مس شهربابک گفت: این تیم در ۲ فصل اخیر با وحید رضایی عملکرد خوبی کسب کرده و معتقدم بهترین تیم در لیگ ۲ کشور است چرا که هم توانسته شاکله اصلی بازیکنان خوب خود را حفظ کند و همینکه به لحاظ مالی وضعیت خوبی دارد.

پاشازاده افزود: با این حال تیم ما نیز به لحاظ تاکتیکی ساختار خوبی را شکل داده است و به هماهنگی لازم رسیده‌ایم و امیدوارم تلاش بازیکنان در این بازی به ثمر برسد.

وی با تاکید بر اینکه تیم پاس شرایط خوبی ندارد و مسوولان باید چاره اندیشی کنند، گفت: امیدوارم مشکلات مالی و تسویه بدهی‌ها هرچه سریعتر حل شود.

تیم پاس هم اکنون با ۱۰ امتیاز در رتبه چهارم جدول رده‌بندی گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

این تیم فردا جمعه و از ساعت ۱۴ میهمان مس شهربابک است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن