سرمربی شهرداری همدان: حاشیه امنیت در لیگ ۲ فوتبال وجود ندارد

b_150_100_16777215_00_images_81856064-70333390.jpgسرمربی تیم شهرداری همدان گفت: حاشیه امنیت در رقابت‌های فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور وجود ندارد و با هر برد و باخت، جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی دستخوش تغییر می‌شود.
«رضا طلایی منش»  اظهار داشت: برنامه فعلی کادر فنی شهرداری حضور تیم در جمع مدعیان تا پایان نیم فصل است ضمن اینکه برای نیم فصل دوم لیگ هم برنامه مشخص و جامعی داریم.
وی افزود: در نیم فصل دوم با جذب چند بازیکن مورد نیاز به دنبال تقویت قوای تیمی در خطوط مختلف و کسب نتایج بهتر هستیم.
طلایی منش خاطرنشان کرد: هرگز فریب امتیازها و جایگاه کسب شده را نمی‌خوریم چرا که در صورت از دست دادن امتیاز در بازی‌های پیش رو چه بسا به رده‌های پایین‌تر نیز سقوط کنیم، فاصله تیم‌ها در جدول رده‌بندی نزدیک است و با یک برد و باخت تغییر گسترده را در جدول شاهد خواهیم بود.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: ما تا به اینجا از ۶ بازی ۱۲ امتیاز کسب کرده‌ایم اما نباید دلخوش به نتایج قبل باشیم بلکه برای ماندن در کورس مدعیان، کسب نتایج مطلوب همچنان برای تیم دارای اهمیت است.
وی تنها مشکل تیم شهرداری را نبود زمین مناسب تمرینی دانست و گفت: کیفیت زمین تمرینی تیم هر روز به دلیل نبود کاور بدتر می‌شود که باید مسوولان تیم دراین زمینه چاره اندیشی کنند.
طلایی منش یادآور شد: یخ زدگی زمین ورزشگاه قدس باعث مصدومیت بازیکنان می‌شود و نمی‌توانیم به درستی تمرینات تاکتیکی داشته باشیم.
وی اظهار امیدواری کرد، مسوولان دستگاه ورزش استان همدان نسبت به تجهیز چمن ورزشگاه قدس به کاور اقدام کنند.
تیم شهرداری همدان هم اکنون با ۱۲ امتیاز و تفاضفل گل کمتر در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه یک لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم سه شنبه آینده و در ادامه رقابت های لیگ، مهمان فولادنوین اهواز است.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن