آغاز دور برگشت ليگ دسته سه؛ ذوب‌فلزات به دنبال انتقام از مهر اراك

b_150_100_16777215_00_images_stories_zob_o_felezaat1.jpgدور برگشت رقابت‌هاي ليگ دسته سوم باشگاه‌هاي كشور جام آزادگان امروز با انجام 5 بازي در شهرهاي بانه، دهلران، اراك، رباط‌كريم و صحنه آغاز مي‌شود كه در حساس‌ترين بازي ذوب‌فلزات بهار براي گرفتن انتقام در اراك به مصاف مهر اين شهر مي‌رود. 

 به گزارش "همدان فوتبال"، ذوبي‌ها كه در دور رفت در همدان با يك گل بازي را به مهر واگذار كردند در اين بازي به دنبال انتقام هستند و مي‌خواهند شكست دور رفت را جبران كنند تا با غلبه بر مهر بر روند صدرنشيني خود ادامه دهند.

 

نماينده استان در ليگ 3 كه دور رفت را با اقتدار سپري كرد در صدد است تا اين روند را در دور برگشت نيز دنبال كند و اگر مسائل حاشيه‌اي بر اين تيم حاكم نشود اين مجموعه توانايي صعود به ليگ 2 را دارد.

علي ضميري سرمربي تيم موفق شده از بازيكنان بي‌نام و نشان، تيمي قدر و مدعي بسازد و علي‌رغم مشكلات مالي در صدر جدول يكه‌تازي كند اما خبرهاي دريافتي از اردوي اين تيم حكايت از بي‌پولي دارد و بازيكنان كمتر دل به تمرين مي‌دهند.

مديرعامل اين تيم محمد زارعي تلاش زيادي دارد تا مشكلات مالي را حل كند اما بضاعت وي نيز كم است و اين وظيفه مسئولان رده بالاي استان است تا به نحو شايسته‌اي از اين تيم حمايت كنند و اجازه ندهند مشكلات حاشيه‌اي چون موريانه به جان اين تيم بيفتد و آن را از درون بپوساند.

ذوب حالا به هماهنگي لازم دست يافته و رفته رفته اين هماهنگي بيشتر و بيشتر مي‌شود. اين تيم در طول فصل ضعف‌هايي نيز داشت كه با توجه به نزديكي زمان نقل و انتقالات نيم‌فصل بهتر است تا اين ضعف‌ها را بپوشاند؛ البته گفته مي‌شود بودجه مورد نياز براي جذب بازيكن وجود ندارد و اين تيم ناچار است با همان داشته‌هاي نيم‌فصل اول بسازد.

ذوب‌فلزات در بازي رفت در يك بازي ضعيف با يك گل مغلوب مهر شد و حال بازيكنان بهار در بازي امروز مي‌خواهند اين شكست را جبران كنند و با غلبه بر مهر اراك به يكه‌تازي خود در صدر جدول ادامه دهند.

در ديگر ديدارهاي اين هفته و در دهلران فجر اين شهر ميزبان دارتاك لرستان است. دو تيم در نيمه دوم از مدعيان به شمار مي‌روند و اين بازي در سرنوشت دو تيم تأثير بسزايي دارد. شهرداري بانه پذيراي تيم ضعيف دارايي اراك است.

در رباط‌كريم گلچين اين شهر از تيم پرسپوليس دره‌شهر پذيرايي مي‌كند و دو تيم همنام شهرداري در ورزشگاه آزادی صحنه به ميدان مي‌روند. در اين بازي شهرداري صحنه ميزبان همنام بروجردي خود است.

به دليل انصراف تيم‌هاي جوانرود، فدراسيون در دور برگشت بازي‌هاي اين تيم مقابل حريفان را اعلام نكرده و حريفان اين تيم استراحت خواهند داشت. هماي جوانرود به دليل مشكلات مالي كنار كشيد اما امتيازات نيم‌فصل اول اين تيم لحاظ مي‌شود. رقابت‌هاي ليگ 3 امروز ساعت 14 در ورزشگاه‌هاي مختلف انجام مي‌شود. در حال حاضر تيم ذوب‌فلزات با 22 امتياز صدرنشين است و تيم شهرداري بروجرد با 3 امتياز كمتر و 19 امتياز دوم است.

در انتهاي جدول نيز همای جوانرود سقوط كرده و تيم‌هاي ميناشي، شهرداري صحنه، دارايي اراك و پرسپوليس دره‌شهر نيز براي فرار از منطقه خطر تلاش مي‌كنند.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن