بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تمرینات تیم بانوان هیئت فوتبال

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_20220714_115306.jpgمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تمرینات تیم بانوان هیئت فوتبال بازدید کرد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از برنا، علی حقیقی در بازدید از تمرینات تیم فوتبال بانوان هیئت فوتبال استان همدان، تصریح کرد: مسیر شما در راستای ارتقا جایگاه ورزش استان همدان است که قابل‌تقدیر و تشکر است.
وی با اشاره به اینکه مطمئناً مربیان شما پتانسیل لازم را در وجود شما دیدند و شما نیز شایستگی حضور در این تیم و جایگاه را دارید، گفت: امیدواریم در مسابقات پیش رو شاهد درخشش و موفقیت بیش‌ازپیش شما باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، خاطرنشان کرد: فوتبال یکی از رشته‌های پرطرف‌دار است که برای موفقیت در آن باید برنامه‌ریزی به‌صورت دقیق صورت بگیرد تا شاهد پویایی و نشاط در استان باشیم.
5 بانوی فوتبالیست نوجوان به تیم ملی راه یافتند
در ادامه نیز عباس صوفی در بازدید از تیم بانوان هیئت فوتبال استان همدان با بیان اینکه خوشبختانه امروز شاهد رشد بیش‌ازپیش ورزش استان هستیم و برای تعالی هرچه بیشتر آن تلاش می‌کنیم، گفت: راهیابی ۵ نفر از دختران فوتبالیست زیر ۱۶ سال به تیم ملی نشان از پویایی فوتبال و ورزش بانوان در استان دارد هرچند که باید فعالیت بیشتری انجام شود.
وی با بیان اینکه ورزش بانوان با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان همدان و حوزه بانوان رشد قابل‌ملاحظه‌ای داشته است، گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور این تیم در لیگ‌های بالاتر و کسب افتخار برای ورزش استان همدان باشیم.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن