همدان میزبان دوره حرفه‌ای مربیگری A فوتبال آسیا شد

b_150_100_16777215_00_images_phocagallery_avatars_sufi.jpgرییس هیات فوتبال همدان از میزبانی استان برای نخستین بار در دوره حرفه‌ای مربیگری A فوتبال آسیا خبر داد و گفت: امتیاز میزبانی این دوره مربیگری پس از پیگیری‌های صورت گرفته و رایزنی با فدراسیون فوتبال اخذ شد.
به گزارش "همدان فوتبال" و به نقل از ایرنا «عباس صوفی» روز جمعه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این میزبانی افتخار ارزنده برای استان همدان به شمار می‌رود اظهار داشت: توانسته‌ایم ۱۶ سهمیه حضور در کلاس را به مربیان برتر این استان اختصاص دهیم.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون یک هزار و ۲۰۰ مربی فعال فوتبال در سطح استان دارای مدرک هستند، افزود: ۲۰۰ مربی را بانوان تشکیل می‌دهند.
صوفی تعداد داوران فعال در سطح فوتبال استان همدان را یکصد نفر عنوان کرد و گفت: اکثر این داوران در لیگ‌های برتر، دسته یک، ۲ و سه کشور قضاوت می‌کنند.
رییس هیات فوتبال همدان با اشاره به فعالیت‌های گسترده در برگزاری مسابقات طی سال گذشته خاطرنشان کرد: ۵۰۰ مسابقه فوتبال در سال گذشته در سطح استان همدان برگزار کردیم.
صوفی یادآور شد: فوتبال بیشترین درصد نفوذ در بین خانواده‌های همدانی را دارد و براین اساس بیشترین شرکت کننده را در مدارس فوتبال همدان در بین رشته‌های ورزشی دارا هستیم.
وی افزود: هم اکنون بیش از ۲۰ مدرسه فوتبال در سطح استان وظیفه آموزش به نوآموزان را برعهده دارند که در قالب ترم تابستانی این دوره‌ها در حال برگزاری است.
صوفی با قدردانی از اعضای شورای شهر و شهردار همدان در حفظ امتیاز تیم شهرداری در لیگ یک کشور گفت: فعالیت شهرداری در لیگ یک فوتبال بااهمیت بود چرا که برای رسیدن این تیم در جایگاه لیگ یک تلاش زیادی شده بود.
رییس هیات فوتبال همدان با اشاره به وضعیت تیم پاس نیز گفت: باید قدردان افرادی باشیم که برای فوتبال هزینه می‌کنند، عابری منصور فصل قبل برای پاس حمایت همه جانبه داشت و باید دست سرمایه گذاران را فشرد و حمایت کرد.
در این نشست از خبرنگاران فعال در حوزه فوتبال تقدیر شد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن