باد الوند را برد

b_150_100_16777215_00_images_stories_alvand-shekast_0.jpgالوند همدان 0-1 گل گهر سیرجان

مكان: ورزشگاه قدس همدان

زمان: دوشنبه 14/11/91

گل:محمد شادکام (81) براي گل گهر سیرجان

تيم داوري: موعود بنیادیفر(داور وسط)، کمک‌ها: قهرمان نجفی و براتعلی مولوی

كارت زرد: هادی بلوری (33)، مهران جعفری (19)، علی اصغر عاشوری (78) و آرن غازاریان (81) از الوند همدان و مجید غلامی (77)، محمد شادکام (22) و امیر محمودآبادی (75) از گل گهر سیرجان

كارت قرمز: -

بازیکنان الوند همدان: هادی زرین ساعد، میلاد احمدی، ایرج لطفی، احمد سعیدی، هادی بلوری(علی اصغر عاشوری 61)، محسن خدابنده‌لو (مصطفي قيصري75)، علیرضا شاهسوند، مهران جعفری، مصطفي مهدوي‌كيا، حمید گلزاری امجد(آرن غازاریان 46) و حسین کاظمی

سرمربي: رضا طلايي‌منش

بازیکنان گل گهر سیرجان: مجید غلامی، حمید صفری، محمد شریف زاده، محسن طرهانی، حمزه مظفری، مصیب چگینی، سجاد عسگری(محسن یکه روستا 55)، میلاد صادقیان(مهران گلزاری74)، محمد شادکام، کریم غراوی و امیر محمودآبادی(آرمان الوان 88)

سرمربی: قاسم شهبا

شرح گل: فرار شادکام از جناح چپ و ضربه فنی وی به گوشه دروازه زرین ساعد تک گل برتری گل گهر را به همراه داشت.

شرح بازی:

از همان ابتدای بازی مشخص بود که باد شدید روی کیفیت بازی تاثیر منفی دارد اما با شروع بازی الوندی‌ها توپ و میدان را در اختیار گرفتند و در مقابل گل گهری‌ها دل به ضد حملات بسته بودند. الوند در نیمه الوند در جهت موافق با باد توپ می‌زد اما آنان نتوانستند از این موضوع استفاده بهینه کنند و در نهایت بازی در نیمه اول با همان نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم گل گهر در جهت موافق با باد ایستاد و با استفاده از تک موقعیت‌هایش خطراتی روی دروازه الوند ایجاد کرد. روی یکی از همین ضد حملات بود که گل گهر توانست تک گل خود را به ثمر برساند و سه امتیاز شیرین را از همدان دشت کند. دقایق پایانی بازی به بازی هوایی هردو تیم سپری شد تا اینکه داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و الوند متحمل یک شکست خانگی شد.

دقایق کلیدی:

24: ضربه سنگین ایستگاهی هادی بلوری در دستان دروازبان گل گهر آرام گرفت.

62: ضربه برگردان حسین کاظمی در محوطه جریمه گل گهر توسط غلامی مهار شد.

67: توپ ربایی زیبای یکه روستا منجر به تک به تک شدن وی با زرین ساعد شد که پس از زدن ضربه زرین ساعد توپ وی را به سختی به کرنر فرستاد.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن