پاس در قواره یک تیم مدعی صعود به لیگ برتر نبود

b_150_100_16777215_00_images_stories_gallery_bazihaye_pass_pas_barghe_shiraz_IMG_3281.jpgپاس همدان 0-1 استقلال خوزستان

مکان: ورزشگاه قدس همدان

زمان: دوشنبه 07/12/91

تیم داوری: محمدرضا اکبریان (داور وسط)، کمک‌ها: علی میرزابیگی و آرمان اسعدی

گل: محمد معاوی(28) از روی نقطه پنالتی

کارت زرد: وحید علی‌آبادی (54) از پاس همدان و محمد سرفراز(54)، محمد عنافچه(16) و محمد نبگان(80) از استقلال خوزستان

 

کارت قرمز: -

بازيكنان پاس همدان: جليل احمدي، حميد فتحي، مجتبي شيري، ، عباس كاظميان (مرتضی تبریزی 64)، کریم شاوردی، مقداد قباخلو،‌ امير گداري، محسن پورحاجي، لفته حمیدی (احمد تقوی 55)،وحيد علي‌آبادي و قاسم پوراسدالله (علی مطوری 81)

سرمربي: اميد طيري

بازیکنان استقلال خوزستان: امین جهانمهر، حامد محمودی، حسن یوسفی، مهدی نظری، محمد طیبی، پوریا درکه، حسن معاوی، شاهرخ شمس(مجتبی زارع 78)، محمد سرفراز(عبدالهادی خنیفر 67)، سعید عنافچه(محمد بنگان 63) و محمد معاوی

سرمربی: عبدالمجید باقری‌نیا

شرح گل:داور برخورد محمد سرفراز و جلیل احمدی را در محوطه جریمه پنالتی تشخیص داد و محمد معاوی در دقیقه 28 از روی نقطه پنالتی توپ را به گل تبدیل کرد.

شرح بازی: بازی در دقایق اولیه متعادل دنبال شد و هردو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای را روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند اما از دقیقه بیست به بعد بازیکنان استقلال اهواز فشار بیشتری روی دروازه پاس آوردند تا در نهایت در دقیقه 28 داور یک صحنه مشکوک را پنالتی اعلام کرد و استقلالی‌ها از این فرصت استفاده کرده و توپ را وارد دروازه کردند.پس از این بود که بازی کم افت و خیز دنبال شد که البته در بعضی دقایق پاسی‌ها موقعیت‌هایی روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کردند. این روند تا به صدا درآمدن سوت پایان بازی در نیمه اول ادامه داشت.

شروع نیمه دوم با فشار مضاعف پاسی‌ها همراه شد. سبزپوشان همدانی چندین موقعیت خوب را به وسیله ارسال از جناحین روی دروازه استقلال خوزستان ایجاد کردند اما آبی‌پوشان خوزستان دفاع منسجمی از خود نشان دادند. از این پس بود که نداشتن برنامه دوم برای حمله به دروازه حریف در ساختار تیم پاس موج می‌زد. سانترهای پورحاجی و گداری یکی پس از دیگری توسط مدافعان برگشت داده شد. همین روند باعث شد تا پاسی‌ها بهترین فرصت خود برای کاهش فاصله با صدر جدول از دست بدهند تا به رتبه چهارم سقوط کنند و امیدها برای صعود پاس کمرنگ شود.

دقایق کلیدی:

36: شوت سنگین امیر گداری از بالای دروازه به بیرون رفت.

43: پاس بلند لفته حمیدی روی دروازه استقلال خوزستان به قباخلو رسید که وی درکمال بی دقتی توپ را به بیرون زد.

47: ضربه از راه دور امیر گداری با برخورد به مدافعان استقلال اهواز به کرنر رفت.

73: سانتر پورحاجی روی دروازه استقلال خوزستان به تقوی رسید که وی توپ را به بدن دروازه‌بان کوبید.

 

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن