مدیرعامل پاس: استعفا داده‌ام

b_150_100_16777215_00_images_azimi.jpg مدیرعامل باشگاه فوتبال پاس همدان گفت: چند وقت پیش استعفایم را به طور رسمی به مسوولان داده‌ام و دلیل آن اجرا نشدن تعهدات است.
امیر عظیمی پیرامون حواشی ایجاد شده در تیم پاس گفت: قدردان زحمات کادر فنی تیم هستم اما مشکل عدم اجرای تعهدات از سوی مسوولان است و نمی‌توانم با این وضعیت ادامه بدهم.
وی بیان داشت: قرار بود هزینه‌ای که به صورت قرضی برای پاس از حساب شخصی انجام داده‌ام را بازگردانند اما انجام نشده و با این وضعیت توان ادامه کار ندارم.
عظیمی اضافه کرد: این برخوردها باعث بی‌انگیزگی و دلسری می‌شود چرا که از همان شروع بکار تعهداتی از سوی مسوولان ارایه شد که تاکنون عمل به آن صورت نگرفت.
وی با طرح این سوال که چرا مبلغی که از سوی مسوولان مصوب شده، از سوی فرمانداری در سه ماه گذشته پرداخت نشده است، گفت: به هر حال تا حدی می‌توانم به صورت قرضی برای پاس هزینه کنم و باید پرداخت شود.
عظیمی تاکید کرد: نمی‌توانم ادامه همکاری داشته باشم حتی استعفا هم داده‌ام و حالا مسوولان باید وعده‌های خود را عملی کنند چرا که بی‌تفاوتی نسبت به تعهدات منجر به بی‌اعتمادی تیم نیز می‌شود.
تیم پاس در گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور دارد.
امیر عظیمی در فصول گذشته همواره یکی از حامیان پاس بوده هر چند تعهدات بین او و مسوولان در قبال این تیم برای هواداران مشخص نیست.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن