اوليايي: كمالوند تيم‌هاي اميدوار به صعود را خوب مي‌بندد

b_150_100_16777215_00_images_stories_12-3-1388_image633795431717031250.jpgمديرعامل اسبق پاس همدان كمالوند را گزينه مناسب براي بستن تيم‌هاي اميدوار به صعود دانست.

سيدمحمدكاظم اوليايي در گفتگوي اختصاصي با "پايگاه اطلاع رساني فوتبال همدان"، گفت: يكي از ويژگي‌هاي فراز كمالوند، توانايي بالا در بستن تيم‌هاي اميدوار به صعود است و مسئولين بايد سعي كنند كه رضايت او را در بستن تيم جلب نمايند.

وي افزود: تصميم گيرندگان الان كه فرصت هست بايد به مطالبات مردم رسيدگي كنند و نيازهاي تيم را رفع كنند و از رضايت سرمربي از نحوه بسته شدن تيم مطمئن شوند تا قضيه ياوري تكرار نشود كه ابتدا بگوي تيم خوب است و بعد كه ناكام ماند، از نحوه بسته شدن تيم اظهار نارضايتي كند.

اوليايي به نقش مطبوعات در نظارت بر نحوه بسته شدن تيم اشاره كرد و تصريح كرد: متاسفانه رئيس هيئت مديره به مطبوعات اجازه اظهار نظر را نمي‌دهد و آنها را آرام مي‌كند، در حالي كه مطبوعات در اين مقطع نقش حساسي دارند و بايد موشكافانه اشكالات كار را استخراخ و گوشزد نمايند.

مديرعامل اسبق پاس در خصوص شرايط فعلي اين تيم خاطر نشان كرد: شناخت كاملي از وضعيت تيم ندارم، هم هميشه از صوفي حمايت كرده‌آم اما من بارها گفتم كه اگر بيافتيم ضرر مي‌كنيم، متاسفانه در اوج نياز به امتياز رفتند آرم را عوض كردند و مشغول بازرسان AFC شدند كه اين مساله آنها را به حاشيه برد.

وي در پاس به اين سوال كه پيش بيني شما از نحوه استقبال هواداران در فصل جاري چيست،‌ اذعان داشت: اين مساله قابل پيش بيني نيست،‌البته ترفندهاي زيادي هست كه بشود هوادار را تحريك كرد كه اين بسته به تخصص و توانايي مسئولين كانون و شرايط تيم دارد.

اوليايي در خاتمه تاكيد كرد: هيئت مديره رسمي پاس كه در وزارت كشور به عناون يك NGO به ثبت رسيده است متشكل از دكتر حاجي بابايي، دكتر آقامحمدي، مهندس ميرولد،‌ استاندار و شخص بنده است اما در دوسال اخير هيچ‌گاه من، دكتر آقا محمدي و مهندس ميرولد به جلسات دعوت نشده‌ايم و بيشتر تصميم گيري‌ها انفرادي بوده است و نمي‌شود از  اين شرايط انتظار نتيجه‌اي بهتر از اين داشت.

اضافه کردن نظر

کد امنیتی
تازه کردن